Rådhustannlegene

Rådhustannlegene holder til i Oslo

Siste vurderinger av Rådhustannlegene

Rolig og tillitsfull

Tannlege: Ellen Sofie Müller Skrevet

Jeg gikk til Ellen etter å hatt et lengre fravær fra tannlege, pga tannlegeskrekk. Hennes vesen og metodikk fikk meg helt til å endre holdninger i løpet av kort tid.

Nå har jeg bra status på alle tenner, og vi har blitt enig om en plan for utskifting av gamle amalganfyllinger over tid. Følges opp på halvårsbasis, og det er akkurat passe for meg.

Utrolig fornøyd

Tannlege: Ellen Sofie Müller Skrevet

Ellen er veldig hyggelig og omgjengelig. Hun er pedagogisk - men ikke belærende - og kommer med tips og råd på en fin måte. Jobber veldig fort og effektivt, tror sjelden jeg har vært i stolen mer enn en halvtime selv med borring.

Hun har et behagelig vesen og er flink til å roe meg. Jeg syns ikke det er ubehagelig å gå til tannlegen lenger i det hele tatt!

Veldig bra tannlege!

Tannlege: Marius Gihle Skrevet

Jeg har hatt Gihle som tannlege siden han overtok klinikken etter forrige eier for 4-5 år siden, og har vært veldig fornøyd.

Han er rolig og hensynsfull, forklarer hva han hele tiden skal gjøre, viser frem instrumentene han er i ferd med å bruke osv. Med hensyn til behandling, velger han ikke dyreste alternativ så lenge noe annet er like bra. Han er heller ikke hissig på å fjerne gamle fyllinger eller kroner så lenge de allerede tilstedeværende fungerer som de skal. Man kan stole på hans råd i slike sammenhenger.

Lokalene er fine, og man får raskt time ved behov for det. Årlig oppfølging kommer som innkalling i posten i god tid, med sms dagen i forveien som påminnelse. Ipad på venterommet hvis man ikke vil lese Se og Hør eller andre blader som er tilgjengelig.

Jeg kan absolutt anbefale Marius Gihle.

En solid tannlege som vekker tillit

Tannlege: Marius Gihle Skrevet

Han utfører solid og godt arbeid, er grundig og anbefaler ikke dyrere løsninger enn det som er nødvendig. Behagelig vesen.

Flink og hyggelig tannlege

Tannlege: Ellen Sofie Müller Skrevet

Har hatt denne tannlegen noen får år. Sentralt plassert i sentrum og var praktisk i forhold til (tidligere jobb).

Ellen Sofie (en av tannlegene ved Rådhustannlegene) er dyktig og hyggelig. Hun tar seg god tid og en får følelsen av å være i trygge hender.

Hvis det er en ting man kan sette fingeren på, så er det at de kanskje kunne vært litt mer tydelige på prisen. Men totalt sett: veldig fornøyd!