Odontia Byporten Tannlegesenter

Odontia Byporten Tannlegesenter holder til i Oslo

Siste vurderinger av Odontia Byporten Tannlegesenter

En fantastisk dame!

Tannlege: Mehwish Pervaiz Skrevet

Da jeg kom til Mehwish Pervaiz første gang akutt i januar for 4 år siden , var jeg sikker på at jeg skulle besvime.
Mehwish tok godt hånd om meg , forklarte hele tiden hva hun gjorde å så an hvordan jeg var/reagerte .
Og det gjør hun den dag i dag.
Jeg gleder meg ikke til å gå dit, men jeg vet så fort jeg er inne i stolen og hører stemmen hennes at alt går bra og at jeg er ivaretatt :)
Et mer menneskelig og varm person enn henne skal du lete lenge etter.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Mehwish Pervaiz Skrevet

Mehwish er en utrolig dyktig tannlege som alltid tar seg tid til å forklare hva hun gjør. Selv om vi bare sees en gang i året husker hun meg når jeg kommer, og hva vi pratet om sist. Hun gir også gode og konstruktive råd om hvordan man kan bedre tannhelsen.

Dyktig tannlege, anbefales!

Tannlege: Mehwish Pervaiz Skrevet

Er svært godt fornøyd med Mewish. Hun forklarer hva hun gjør underveis, noe som er veldig positivt for en som ikke liker å gå til tannlegen. Hun er hyggelig, og jeg har inntrykk av at hun kan det holder på med. Anbefales for de som ønsker en flink, direkte og hyggelig tannlege.

Beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt!

Tannlege: Linn-Kjersti Sundar Skrevet

Linn var helt fantastisk! Blid og hyggelig, og ivaretar deg som pasient. Veldig tydelig at hun vet hva hun driver meg, og forklarer underveis hva hun gjør og hvorfor. Har fått meg ny fast tannlege i Oslo!
Også et pluss at klinikken tilbyr timer utenom 8-16, slik at man slipper å ta fri fra jobb for å dra til tannlegen.

Strålende fornøyd

Tannlege: Linn-Kjersti Sundar Skrevet

Linn-Kjersti møter deg alltid med et smil og er genuint interessert i å hjelpe deg. Veldig tydelig at hun vet hva hun driver med. Har flyttet litt rundt, og har vært hos mange forskjellige tannleger, men Linn-Kjersti er desidert den beste og hyggeligste jeg har vært hos. Tannlegen er ikke noe de fleste har lyst å dra til, og dyrt er det også, men Linn-Kjersti gjør det betraktelig bedre!