Odontia Byporten Tannlegesenter

Skippergata 33 0154 Oslo
Odontia Byporten Tannlegesenter holder til i Oslo

Siste vurderinger av Odontia Byporten Tannlegesenter

Den desidert BESTE tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Lasse Andreas Fasting Skrevet

For en med en anelse tannlegeskrekk var besøket hos tannlege Fasting en ny opplevelse! Hans klare og tydelige forklaring på hva som burde gjøres kombinert med en total smertefri tranntrekking gjør at jeg med stor sikkerhet kan anbefale denne mannen! Et ekstra pluss for den rolige og gode atmosfæren, samt hans "tilstedeværelse"! Her har mange leger og tannleger mye å lære:)

Denne tannlegen har mine beste anbefalinger.

Tannlege: Lasse Andreas Fasting Skrevet

Fasting forsøker mindre tiltak der det kan være fornuftig, fremfor å selge inn og gjennomføre mer inngripende tiltak. Jeg oppfatter han som faglig dyktig, god til å kommunisere og det oppleves også som om han er presis og "lett på hånden" når han jobber. Har brukt denne tannlegen i en god del år nå, og er fornøyd med det.

Dyktig tannlege

Tannlege: Lasse Andreas Fasting Skrevet

Har vært hos Lasse nå i noen år nå - utrolig dyktig i jobben sin! Rolig og behagelig, og svært profesjonell. Alltid hyggelige de som jobber der, og får stort sett time fort om det er noe som haster. Som andre skriver er det noe dyrere enn andre steder, men det ligger så sentralt at det må man nesten ta med i beregningen.

Lite hyggelig opplevelse.

Tannlege: Mehwish Pervaiz Skrevet

Hadde en hastetime hos tannlegen da jeg knakk en tann. Tannlegen viste lite forståelse og var lite empatisk.

Jeg er ikke redd for tannleger lenger!

Tannlege: Mehwish Pervaiz Skrevet

Hun er utrolig nøye og dyktig teknisk. Hun tar deg på alvor. Hvis hun sier det ikke gjør vondt, så gjør det ikke det. Hun er på ditt parti. Jeg anbefaler henne til alle som er litt redde for tannleger.