Sentrumsklinikken

Bankveien 1 1383 Asker

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrumsklinikken

En lege som lytter

Lege: Bjørn Gudmun Eidså Skrevet

Dette er en lege som lytter til pasienten. Han er hyggelig, blid og kommuniserer godt. Han gir en følelse av at han bryr seg om hvordan du har det. Han henviser også videre når det er behov for det. Dette er en lege som viser respekt for pasienten. Jeg er utrolig glad for å ha han som fastlege.
Skulle ønske at kontorpersonalet/sykepleierne var like imøtekommende og hyggelige som legen.

Lege: Bjørn Gudmun Eidså Skrevet

Eidså er vår familie lege og er alltid veldig profesjonell, grundig og hyggelig. Vi er veldig glade for å ha han som fastlege og kunne ikke blitt fulgt opp på enbedre måte. Tar seg alltid tid. En sjeldent dyktig lege.

Er stor fornøyd med min fastlege

Lege: Magdalena Carmen Gaitanaru Skrevet

Har fått hjelp hver gang jeg trenger det selv med kort varsel og akutt sykdom. Flott dame og lytter veldig godt til pasienten sin.

Ekstremt arrogant

Lege: Jorund Kristine Møllen Skrevet

Hun er kjølig og stiv fra sekundet du kommer inn i rommet. Hun virker mildt sagt lite glad i jobben sin, og man føler seg til enormt bry. Hun tok meg ikke engang i hånden første gangen jeg var der, stilte meg spørsmål som om hun allerede visste svaret og trakk bare kaldt på skuldrene når jeg fortalte ting. Anbefaler å styre unna her.

Effektiv men kald og uinteressert

Lege: Jorund Kristine Møllen Skrevet

Jeg har vært hos Møllen tre ganger. Hver gang har hun virket kald og uinteressert. Hun har ikke lest seg opp på hvorfor jeg var der, hun kverulerte på svarene jeg gav og virket utrolig kald.
Da jeg måtte ha med mine små barn til en av timene hilste hun ikke på de eller gav de et blikk.
Jeg har sjelden følt meg så i veien og til bry som da jeg var der.
Jeg vil ikke at mine barn skal gå til henne hvis de blir syke så her er det bare å bytte.
Det eneste positive var at hun er svært effektiv med tilbakemelding på blodprøver.