Sentrumsklinikken

Bankveien 1 1383 Asker

Siste vurderinger av Sentrumsklinikken

Flink og effektiv lege

Lege: Jorund Kristine Møllen Skrevet

Jorund er min nye fastlege. Hun virker meget faglig dyktig, er effektiv og hyggelig å prate med. Kan anbefales på det varmeste.

Trygg og kunskapsrik

Lege: Marta Galvan Luzuriaga Skrevet

Hun ser hele mennesket og gir beroligende tilbakemeldinger, samtidig med å gi anbefaliger ut fra kunskap. Setter pris på at hun er streng og forsøker å begrens medisinering. En lege for langtidsrelasjon basert på tillit

Uempatisk og lite interessert

Lege: Jorund Kristine Møllen Skrevet

Hadde dessverre en dårlig opplevelse med denne legen, hun virket svært lite interessert i meg og mine plager, og lot være å undersøke meg. Ble sendt hjem uten videre plan eller noen form for sjekk. Jeg opplevde henne også som uhøflig i måten hun snakket med meg på. Forhåpentligvis var dette skyld i stress eller en dårlig dag, men det er ingen unnskyldning når du jobber som lege. Jeg valgte å bytte lege etter dette, kan ikke anbefales fra min side.

Veldig hyggelig, snill og engasjert lege

Lege: Jorund Kristine Møllen Skrevet

Er veldig fornøyd med Jorund. Hun er snill, høflig, kunnskapsrik og veldig behagelig å prate med. Hun er engasjert og kan mye om psykisk helse.

Ivrig å lytte og grundig kompetanse

Lege: Marta Galvan Luzuriaga Skrevet

Hun tar ting på alvor og har mye erfaring og kompetanse. Hun pleier å lytte og er meget flink med barn.