Sentrumsklinikken

Bankveien 1 1383 Asker

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrumsklinikken

Er en trygg pålitelig, faglig svært god og empatisk fastlege.

Lege: Magdalena Carmen Gaitanaru Skrevet

Hun bryr seg om hele mennesket. Er faglig trygg og overlater ingenting til usikkerhet og tilfeldigheter. Henviser til de beste stedene ut fra sin lange erfaring og gode kliniske blikk. Beste legen jeg har hatt.

Profesjonell og varm

Lege: Marta Galvan Luzuriaga Skrevet

Vi har hatt Marta som fastlege i nærmere 15 år, og er meget fornøyde. Hun er effektiv og rett på sak, og bryr seg genuint om pasientene sine. Hun er ikke redd for å «oppdra» og rettlede pasienten dersom man for eksempel har feiloppfatninger om egen helse. Hun snakker ikke pasienten etter munnen, men har derimot ærlighet og profesjonell integritet. Dette bidrar til at hun har vår fulle tillit.

Veldig flink med barn

Lege: Ole Bø Skrevet

Veldig flink med barn, er konstruktiv og har en balansert dialog der han ikke er bastant og snakker heller ikke over hodet på deg. Tar seg også overaskende god tid om du trenger det. Skulle ønske dette var min fastlege. (var inne på en akutt-time med datteren min)

Dårlig inntrykk

Lege: Bjørn Gudmun Eidså Skrevet

Veldig dårlig legekontor og fastlege . Særlig tok ikke telefon og bestiller time. Fastlege lite kunnskap . Lytter ikke pasienter . Ikke anbefales både legekontor og fastleger.

Dyktig

Lege: Jorund Kristine Møllen Skrevet

Hun hadde store sko å fylle etter sine to forgjengere:Hjemmen og Tresselt,men klarer det med glans. Kunnskapsrik,effektiv,fenomenal på oppfølging;god kommunikasjon.