Sentrumsklinikken

Bankveien 1 1383 Asker

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrumsklinikken

Seriøs og dyktig

Lege: Jorund Kristine Møllen Skrevet

Opplever at jeg blir tatt på alvor og får god hjelp, at hun er seriøs og ser meg og min situasjon og gjør sitt beste utifra det!

Firkantet og lite imøtekommende

Lege: Marta Galvan Luzuriaga Skrevet

Vi har benyttet Martha som fastlege i over 3 år. Jeg oppfatter legen som kunnskapsrik, og flink i faget, men hun er veldig brå med kommunikasjonsform. Her møte jeg ofte mangel på empati og svært dårlig norsk. Vi har prøvd lenge å holde på denne legen på tross av dårlig kjemi, men innser at dette er ikke noe poeng videre. Vi har byttet fastlege. Jeg må ha en lege som jeg føler kan møte meg og mine barn med respekt og empati, ikke en som korrigerer pasienten muntlig i time og på resept forespørsel. Denne legen passer mulig mange andre, men dette orker ikke jeg lenger.

Jeg har fått en fastlege som bryr seg om meg å min helse

Lege: Marta Galvan Luzuriaga Skrevet

Har vært pasient hos Marta i ca 10 år, og har alltid blitt godt mottatt. Hun er meget dyktig men streng.
Kan noen ganger være vanskelig å forstå , men snakker ok norsk.Jeg er alltid trygg når jeg har vært hos Marta Galvan

OK.

Lege: Jorund Kristine Møllen Skrevet

Null empati og treg respons på resepter. Orker ikke mer. Hvorfor skal jeg skrive mer da? Har sikkert gode stunder.

Rask og hrei

Lege: Jorund Kristine Møllen Skrevet

Synes ikke de negative omtalene stemmer. Hun «jatter» ikke med, men det er bra. Får eks svar på henvendelser til sent på kveld. Bra, bare hun ikke sliter seg ut.