Colosseum Tannlege Tromsø

Alkeveien 8 9015 Tromsø
Colosseum Tannlege Tromsø holder til i Tromsø

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Tromsø

Ikke fornøyd

Tannlege: Jørn Espen Høili Skrevet

Tannlege Jørn Espen Høili må jekke seg ned mange hakk. Jeg har opplevd ham som arrogant og direkte frekk. Ikke venter han på at bedøvelsen skal virke heller, bare durer på. I det minste bra at han spurte innimellom hver borring om det gikk bra.

En flink og hyggelig tannlege.

Tannlege: Ingeborg Knedahl Skrevet

Dette gikk over forventning. Skånsom behandling. Ikke vondt å gape opp her :). Flink med mennesker. God kommunikasjon og forklarende underveis. Kan trygt anbefales.

Svært god tannlege

Tannlege: Natalia Koposova Skrevet

Forståelsesfull, tålmodig, sans for humor og dyktig. En svært god tannlege som jeg vil anbefale på det varmeste

Bra tannlege - dårlig klinikk

Tannlege: Jørn Espen Høili Skrevet

Jeg har ingen ting å utsette på tannlegen, som ved flere tilfelller har gjort en god jobb. Likevel har jeg byttet tannlege fordi klinikken er dyr og en føler at en er pasient på samleband. Det er tydelig at det er inntjeningen som er viktigst der i gården, ikke å ta vare på pasienten. I tillegg er det et stressende miljø å være pasient i, der det tydelig er for få tannpleiere. Resultatet er at tannlegene under behandling, gjentatte ganger roper på pleierne som løper til og fra. Jeg lar meg ikke stresse, men det er ikke stedet om du missliker tannlegebesøk i utgangspunktet.

Sabla dyktig

Tannlege: Jørn Espen Høili Skrevet

Har hatt Jørn Espen som min tannlege i flere år og har kun positive vurdeinger av dette. Hadde tidligere "Tannlege-skrekk" men hans dyktighet, moderne utstyr og flotte holdning har så og si kurert meg.