Tromsø Tannlegesenter

Strandtorget 3 9008 Tromsø
Tromsø Tannlegesenter holder til i Tromsø

Siste vurderinger av Tromsø Tannlegesenter

Den beste tannlegen jeg har vært hos.

Tannlege: Anders Engesbakk Skrevet

Forsiktig, tålmodig, hyggelig og veldig flink. Har aldri følt meg så trygg i tannlegestolen før! Anbefales på det varmeste dersom du har tannlegeskrekk.

Dyktig tannlege

Tannlege: Anders Engesbakk Skrevet

Anders Engesbakk er en super tannlege. Han oppleves som flink dyktig, hyggelig og har et beroligende vesen. Blir i godt humør av han. Begynte hos Engesbakk på grunn av studentrabatten, men kommer til å fortsette der etter studietiden fordi jeg er så fornøyd :)

Anbefales på det varmeste

Tannlege: Anders Engesbakk Skrevet

Trivelig, blid, rolig og empatisk tannlege. Han er dyktig i faget og har en personlighet og arbeidsmetode som faktisk gjør tannlegebesøket til en positiv opplevelse. Han forteller litt underveis hva det er han gjør og er oppriktig opptatt av at behandlingen skal være minst mulig ubehagelig.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Morten Øye Skrevet

Morten er en svært god tannlege. Faglig sterk og bidrar til ro. Jeg har vært plaget med tannlegeskrekk, men dette har endret seg etter at jeg begynte hos han. Viktige momementer er at han forsikrer seg om at det er satt rett mengde bedøvelse, og at han underveis informerer om hva han gjør og hvor lang tid det kommer til å ta.

Har flere ganger sovnet av i tannlegestolen - da er man trygg på behandleren!

Videre er det bare hyggelige ansatte på kontoret, og du får raskt svar på telefonen.

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Anders Engesbakk Skrevet

Rolig, forsiktig og hensynsfull tannlege. Lett å stole på.
Fortalte hva og hvorfor han gjor det han gjor, og passet på at behandlingen var smertefri.

Anbefales på det sterkeste.