Stortorget Legesenter

Torggata 83 2317 Hamar

Siste vurderinger av behandlere ved Stortorget Legesenter

Veldig fornøyd

Lege: Celinda Almaas Skrevet

Veldig hyggelig og imøtekommende fastlege. Interessert i å bistå med alt av små og store problemer, hører på det man sier og kommer med fine løsninger. Anbefaler på det sterkeste!

Lytter ikke til pasienten .

Lege: Qasim Afzal Skrevet

En dyktig lege , men sitter stort sett med PC- en ved legekonsultasjon . Noe som kan medføre at at han ikke lytter godt nok til pasienten , og man får en følelse at han vil " kvitt deg " så fort som mulig , fordi han må ta inn neste pasient .

Imøtekommende og villig til å hjelpe

Lege: Celinda Almaas Skrevet

Jeg fikk Celinda da min lege sluttet. FOR en oppgradering.
Hun er alltid blid, vil VIRKELIG hjelpe deg og har humor.
Hun har også hjulpet meg med det ene barnet mitt, og hun var helt ærlig om at hun heller burde la spesialister hjelpe meg videre.
Veldig lav terskel for å ta opp ting.

Håper hun aldri slutter på Stortorget.

Byttet umiddelbart

Lege: Fatima Hanbali Khan Skrevet

Jeg har IKKE møtt fastlegen, så dette går kun på resepsjonistene på legesenteret. De gjorde opplevelsen min der når jeg kontaktet de så dårlig at jeg faktisk byttet legesenter. Veldig overlegne og frekke jenter som jobber der. Blir snakket ned til om du spør om noe og det er rett og slett ubehagelig å ringe for å spørre om time etc. basert på dette anbefaler jeg ikke i det hele tatt. Man skal føle seg litt mer ivaretatt som pasient. Når man tar kontakt med legesenter er man som regel svekket på en eller annen måte, og da passer det seg ikke at de ansatte er ekle mot deg.

Beste fastlegen jeg noensinne har hatt

Lege: Celinda Almaas Skrevet

Veldig god fastlege, hører alltid godt på hva jeg forteller - og hjelper meg videre med det. Veldig åpen for å ta de prøvene som må tas, og nøler ikke med å skrive en henvisning om det trengs. Veldig imøtekommende og lett å snakke med - hun har endret helsen min til det bedre på ett år, noe min gamle fastlege ikke klarte etter 11 år. Kan anbefale Celinda til alle!