Stortorget Legesenter

Torggata 83 2317 Hamar

Siste vurderinger av behandlere ved Stortorget Legesenter

Ikke lyttende eller interessert

Lege: Emma Rudneva Skrevet

Første gang jeg møtte fastlegen, etter kun vært hos vikar tidligere. Hun virket lite interessert i meg og mine problemer, og virket bestemt på at hun visste hvordan ting skulle ordnes, om de i det hele tatt kunne det.
Ble mildt sagt irritert når jeg nevnte et helseproblem jeg har hatt over lengre tid som er svært plagende, og hun svarte med "Det har helt vanlig å oppleve slike plager, og det er ikke noe man kan gjøre med det."

Ellers vanskelig å snakke med på en veiledende og hjelpende måte- Hvis du vet akkurat hva du vil og er bestemt tilbake så kanskje det kan gå? Men absolutt ikke en opplevelse jeg unner noen. Kunne vært bedre på å være lyttende og forstående.
Unødvendig å trekke konklusjoner uten å ha spurt videre spørsmål. Og nedlatende kommentarer om å trenge "barnestørrelse" på ting er unødvendig.

Trivelig lege.

Lege: Fatima Hanbali Khan Skrevet

Fatima Hanbali Khan er en meget hyggelig og seriøs lege.føler at jeg blir tatt på alvor.hun er ganske ung så mangler kanskje noe erfaring som kommer med alderen, men føler absolutt jeg er i trygge hender.og jeg opplever å bli behandlet på en respektfull måte som ikke er en selvfølge med alle leger.kan trygt anbefale Fatima H.Khan.

Får raskt time og god kommunikasjon

Lege: Qasim Afzal Skrevet

Har vært innom legen med flere plager og sykdomer.
Har fått time ganske raskt og veldig god service.
Fått hjelp med alle plagene mine og henvist videre til spesialist ganske raskt.

Profesjonell og omsorgsfull

Lege: Fatima Hanbali Khan Skrevet

Etter å ha hatt noen leger som alltid har dårlig tid det er det fint å endelig komme til ei som ikke er stresset og tar seg tid til deg.

Frekk og nedlatende

Lege: Emma Rudneva Skrevet

Først møte med fastlegen.

Fastlegen kan bli bedre på: førsteinntrykket, samarbeidsevnen, se og høre pasienten og færre spydige kommentarer.