Stortorget Legesenter

Torggata 83 2317 Hamar

Siste vurderinger av behandlere ved Stortorget Legesenter

Ingen personlig kontakt eller opplevelse

Lege: Emma Rudneva Skrevet

En helt ok lege som dessverre ødelegger helhetsinntrykket og setter kompetansen på prøve med sin mindre gode evne for forståelse og kommunikasjon. Viser liten interesse for pasienten, er ikke opptatt av menneske og er veldig styrt av pcen og systemene.
I tillegg er legen dessverre for ofte borte, samt at ventetiden til avtalt tid er katastrofalt dårlig og avviker fra oppsatt tid.
Alt i alt en dårlig opplevelse og dårlig oppfølging.

Tilbake etter 2 års fravær.

Lege: Emma Rudneva Skrevet

Min lege er tilbake etter 2 års fravær.
Etter å ha vært en kasteball mellom diverse vikarer og andre for meg ukjente leger ble jeg endelig tatt på alvor.
Ble rekvirert øyeblikkelig hjelp og er allerede på bedringens vei.
Bestemt lege som handler når det er alvor.
Ganske autoritær og lite koseprat.

Kan virke kort og stresset, men veldig flink.

Lege: Qasim Afzal Skrevet

Jeg har vært til Afzal med psykiske og fysiske plager. Noen som er veldig pinlige.
Han er alltid flink til å høre etter, og tar alt seriøst. Om han ikke vet noe, så sier han dette. Og finner ut av det der og da.
Han har henvist meg videre fleste ganger. Til spesialister, og instutisjoner. Fikk meg innlagt på kort varsel.
Jeg var nervøs når gamle legen min pensjonerte seg, men Quasim er en veldig dyktig og flink lege.

Har valgt feil fastlege.

Lege: Qasim Afzal Skrevet

Legen jatter med uten å lytte til det jeg sier. Han er aldri forberedt til timer og vet ikke hvorfor jeg er der. Han sitter en del på mobilen istedet for å lytte til meg når jeg snakker. Han skriver ikke ut viktige medikamenter når han skal hvilket har skapt mye problemer for meg.

Hører ikke etter, ingen hjelp å få

Lege: Qasim Afzal Skrevet

Trivelig og hyggelig kar, men det stopper der.

Ikke forberedt på møte med pasient, da dokumenter blir slengt i en bunke uten å bli lest på forhånd. Måtte lete gjennom bunken med dokumenter sammen med lege, for han visste ikke hvor det var.

Fikk diagnose, så lege ringte og fortalte at jeg hadde "det" og ingenting mer, ingen informasjon om hva det var. Så måtte google det selv.

Bestiller time hos lege med to viktige ting, møter opp og får 10 min inne hos lege der jeg bare får tatt opp den ene tingen. Blir dyttet ut før jeg blir ferdig, føler meg ikke velkommen her. Lege prøver også å unngå henvisninger, ingen hjelp å få her.