Hov Legesenter

Siste vurderinger av behandlere ved Hov Legesenter

Trygg og kunnskaprikk

Lege: Mantas Zemaitis Skrevet

En flink lege, som bryr seg om pasienter.Altid tilgjengelig og rask å svare på Helse-Norge.Fast legge som anbefales.

Kunnskapsrik

Lege: Silje Nyaas Øyen Skrevet

Meget behagelig og hyggelig. Rask hjelp og god tid til å lytte og veilede. Virker kunnskapsrik og er nok en dyktig lege allerede tross ung alder, noe som jeg ser som positivt. Hun leser deg uten at du sier så mye, en god egenskap!

Tror han vet best.

Lege: Esben Selmer Buhl Skrevet

Var på mitt første besøk hos denne legen for rutinemessig årskontroll. Satt og ventet en time over tiden før jeg kom inn. Førsteinntrykket sier meg at denne legen er lite vennlig og ikke bryr seg om pasient. Det var ikke noe smil å se, og ingen beklagelse for ventetiden. Han var veldig opptatt av hvilke medisiner jeg bruker. For kroniske smerter foreslo han Paracet som eneste løsning. Hadde ikke noen betydning hva min forrige lege har konkludert med at jeg skal ha og har brukt i flere år. Det hjalp ikke hva jeg sa og forklarte han. Var rett og slett arrogant og lite empatisk.
Timen endte etter få minutter med at jeg sa i fra at dette fører ikke til noe. "Vi har ikke kjemi, og jeg bytter til ny fastlege." Dette er sikkert en flink lege på sine felt. Men hvis man har kroniske lidelser og bruker faste medisiner, bør man ikke bruke denne legen!

Kunnskapsrik og empatisk

Lege: Esben Selmer Buhl Skrevet

Opplever denne legen som dyktig og omsorgsfull. Han henviser videre raskt, og forklarer grundig og tydelig når det trengs. Legen tar seg god tid, og er lyttende, på en slik måte at man føler seg sett og hørt i møte med ham.

Faglig meget dyktig.

Lege: Anna Brandslien Skrevet

Tar seg tid til og lytte. Rask til og lese seg opp på epikriser og vurderinger som kommer fra andre instanser. Faglig dyktig.