Tannlegene Klette og Race

Tannlegene Klette og Race holder til i Moss

Siste vurderinger av Tannlegene Klette og Race

Dyktig fagperson

Tannlege: Kine-Lee Fuglesang Skrevet

Jeg kunne virkelig ønske jeg kunne beholde denne tannlegen, for dette var en fagperson jeg fikk tillit til. Faglig dyktig, undersøker gjerne med spesialist dersom det kunne være håp for andre behandlinger (noe det heldigvis var for den uheldige tanna) og tannlegen fremstår jevnt over faglig sterk og tydelig på en god måte.

For min tannbehandlingsangst var denne tannlegen også en veldig god match for meg som vil ha tannbehandlingen unnagjort uten dill, men med informasjon, medbestemmelse og respekt. Ja, og at jeg opplever tannlegen som kompetent faglig.Tommel opp så det suser! Jeg blir neppe helt kurert fra min tannbehandlingsskrekk - men hos denne tannlegen gikk det greiest av de alle allmennpraktikerne.

Den beste tannlegen

Tannlege: Elisabeth Pettersen Skrevet

Altid flink til og forklare og trygg ,ho er best😊jeg har sykt tannlege skrekk 🫣Ha en go dag
Elisabeth

Fantastisk tannlege

Tannlege: Andreas Klette Skrevet

Med Tannlegeskrekk siden ungdomskolen.Tok jeg en time
hos Andreas i fjor . Han er snill og passer på at man har det bra. Lett å prate med og morsom. Han forklarer alt han gjør og du føler deg trygg når man sitter i Tannlegestolen.
Jeg har faktisk lyst til å dra til Tannlege igjen og jeg skal ikke bytte Tannlege igjen.
Anbefales varmt.

Behagelig,informativ, flink

Tannlege: Siri Brynildsen Skrevet

Min tannlege har ferie,så fikk en annen tannlege fra samme kontor.En tannlege med fokus på pasienten. Veldig informativ og flink. Gjorde tannlege besøket til en god opplevelse.
Vurderer å bytte til denne tannlegen

Kjempeflink tannlege

Tannlege: Jan Fredrik Klette Skrevet

Har ikke hatt mange tannleger, men er veldig fornøyd med Jan Fredrik. Faglig dyktig, god kommunikator, empatisk og forståelsefull. Husker "tidligere besøk" og har oversikt over pasientens utvikling over tid. Kan anbefales!