Tannlegene Klette og Race

Tannlegene Klette og Race holder til i Moss

Siste vurderinger av Tannlegene Klette og Race

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Elisabeth Pettersen Skrevet

Jeg kom til henne med en dårlig opplevelse fra en annen tannlege friskt i minne, hun var helt super; hensynsfull, rolig, pedagogisk. Vil ikke si jeg har direkte skrekk, men var nervøs og skulle borre flere hull. Dette gikk kjempebra, hun var helproff! Anbefales på det varmeste!

Faktisk den beste tannlegen jeg har hatt.

Tannlege: Elisabeth Pettersen Skrevet

Faglig dyktig og godt oppdatert på moderne behandling. Nå er jeg heldigvis av de som ikke har tannlegeskrekk, men så hensynsfull som Elisabeth er så skulle selv de som har slike problemer finne seg til rette her. Anbefales på det aller sterkeste.

Flink og rolig tannlege

Tannlege: Thomas Christopher Race Skrevet

Jeg har hatt Thomas Race som tannlege i mange år og han kan trygt anbefales. Han tar seg god tid til å forklare og er en sosial kae, er dyktig i det han gjør og søker trygderefusjoner hvis han ser at det er mulig. Har ingenting å utsette på hans arbeid.

Verdens beste tannlege

Tannlege: Andreas Klette Skrevet

Har hatt tannlegeskrekk helt siden skoletannlegen, ikke vært hos tannlege på over 10 år. Helt kurert! Anbefaler Klette på det sterkeste.

Kunnskapsrik, blid og dyktig!

Tannlege: Andreas Klette Skrevet

Har hatt Andreas Klette som tannlege i ca to år og han er veldig faglig dyktig. Jeg opplever kirurgiske inngrep som ufarlig og smertefritt, han gjør nøye arbeid og jeg har til dags dato ingen negative opplevelser hos Andreas. Han er også alltid blid og oppløftende, han finner en løsning på alt og har du et spørsmål så har han alltid et svar. Denne tannlegen skal jeg ha så lenge jeg kan!