Tannlegene Klette og Race

Dronningens gate 17 1530 Moss
Tannlegene Klette og Race holder til i Moss

Siste vurderinger av Tannlegene Klette og Race

Alltid imøtekommende, effektiv, gir god info, god humor

Tannlege: Jan Fredrik Klette Skrevet

Klette er flink i faget, effektiv og stødig hånd.

Alltid trygg på hans behandling.
Anbefaler Klette på det sterkeste.

Fantastisk

Tannlege: Elisabeth Pettersen Skrevet

Veldig flink, presis og dyktig tannlege som er tålmodig og tar seg tid til å forklare alt. Anbefales på det varmeste!

Hyggelig, omtenksom og dyktig tannlege

Tannlege: Elisabeth Pettersen Skrevet

Meget dyktig tannlege som alltid er veldig forsiktig. Ikke av den brutale sorten. Forteller alltid i forkant av hva som skal skje, og om det forbundet smerte med det. En god forklarer og kommunikator som gjør pasienten trygg og komfortabel i en ellers litt spent situasjon.

Den flinkeste og beste tannlegen jeg noen gang har hatt!

Tannlege: Thomas Christopher Race Skrevet

Veldig dyktig,flink og er så rolig og forklarer hva han gjør.Har man f.eks. tannlegeskrekk og ikke er fornøyd med tannlegen sin,så bytt til han med engang,er min anbefaling!
Han er opptatt av at det ikke skal gjøre vondt,og han er så forsiktig og dyktig!Han har tid til å lytte og har pasienten i fokus hele tiden.
Hvis man har tannsykdommer,annen sykdom relatert til tennene,nedsatt spyttproduksjon etc.Så søker han med engang for deg om refusjoner osv.
Denne tannlegen er handlekraftig og vil gjøre alt det beste for sine pasienter,er min erfaring!
Som dere skjønner,anbefaler jeg denne tannlegen på det varmeste!!

Mest behagelige tannlegen jeg har truffet på;)

Tannlege: Andreas Klette Skrevet

Har hatt tannlegeskrekk i mange år, men så begynte jeg hos Klette og Race og Andreas kurerte meg totalt. Å bli behandlet av han er ikke vondt og ubehagelig. Han tar hensyn og han lytter til sine pasienter. Han kommer til å bli min tannlege, livet ut.