Gladbakk Legesenter

Trondheimsveien 266-268 2070 Råholt

Siste vurderinger av behandlere ved Gladbakk Legesenter

Forberedt - Erfaren - Dyktig.

Lege: Juan Turki Chako Skrevet

Forberedt - Erfaren - Dyktig lege.
Er bare ikke mere å si.
Anbefales. .
Legesenteret Gladbakk har dessverre lange vente tider på timer,til tider.
Videre lang tlf kø til tider..
Derimot send de en sms.
Så går det bedre.

Chako er helt unik.

Lege: Juan Turki Chako Skrevet

Den beste legen jeg har hatt noensinne, dyktig og lyttende......får ikke fullrost den mannen......føler at han er der for deg som pasient.

Fin fyr.

Lege: Lars Erik Kvernes Skrevet

Har "heldigvis" sluppet å bruke legen så mye, men de par gangene jeg har vært der er Kvernes upåklagelig.
Litt tørrvittig kar, som tar deg på alvor.

Dyktig og bra lege!

Lege: Juan Turki Chako Skrevet

Jeg blir noen ganger henvist til Chako når min fastlege ikke er tilgjengelig.
Han er en lege som setter seg inn i pasientens sykehistorie før timen og virker godt forberedt. Han lytter og kommer med gode råd. Han forstår dersom du har skrekk for sprøyer o.l, men kan bli litt utålmodig når du trekker deg unna for ente gang (hvem ville ikke blitt det?). Han er ikke redd for å ta på og undersøke pasienten, man føler at man blir tatt vare på og får riktig behandling hos ham.
Han er heller ikke redd for å trøste dersom du kommer med noe som føles vanskelig for deg. Han tar seg tid til å snakke med deg og sette deg inn i sykdommen din, samt å finne en god behandling. Han gir deg også noen oppmuntrende ord på vei ut.
Dersom min fastlege slutter ved legesenteret, så ville jeg helt klart hatt Chako som erstatning. :-) Jeg synes generelt det er svært bra leger på dette legesenteret!

Dyktig og oppmerksom lege!

Lege: Lars Erik Kvernes Skrevet

Den beste legen jeg har hatt, og han skiller seg svært positivt ut.
Man føler at man blir tatt særiøst og samme hva slags problemer man kommer med, blir man tatt på alvor og sjekket grundig. Man får heller ikke følelsen av å bli sett ned på eller tråkket på, slik enkelte andre leger gjør.
Man kan forvente det beste når man går til denne legen, han tar deg og din helse på alvor og etterstreber å gi deg den beste behandlingen. Han lytter og setter seg inn i din situasjon før han tar en avgjørelse. Flott!
Jeg kommer aldri til å bytte lege så lenge han jobber der!