Gladbakk Legesenter

Trondheimsveien 266-268 2070 Råholt

Siste vurderinger av behandlere ved Gladbakk Legesenter

Good lege

Lege: Juan Turki Chako Skrevet

Jeg anbefaler. Har vært gravid i 5 ganger. Alltid ville hjelpe. Sende meg til ulike undersøkelser. Hyggelig. Han lytter til Hva man vil si. Og prøver å finne beste løsningen. Har vært hans pasjent siden 2008

Hei.Jeg kan skrive at han er en klempe koselig og hjelpe så mye meg.

Lege: Juan Turki Chako Skrevet

D-r. Chako. Ham er ganske hjelpelig person,han kan gi en riktig råd og hjelpe med alt hva trengs med en sykdom . Jeg er kjempe glag at han er min fast legge.Absolut anbefalt til alle min venner og famillien!

Stresset og frekk

Lege: Lars Erik Kvernes Skrevet

Har vært i flere diskusjoner med denne legen og stilt spørsmål ved hvordan han kom til konklusjonene han forteller meg ut i fra hva jeg sier.
Føler meg ikke sett eller hørt når han ignorerer det jeg sier og kommer frem til diagnoser og skriver ut resepter uten å informere meg.
Han vil ha deg ut av kontoret sitt så fort som overhode mulig og når jeg spørr "hvorfor, hvordan eller hva" blir han irritert og klarer ikke å holde seg profesjonell i tonen eller måten han sier ting på.
Jeg går ut av kontoret hans med flere spørsmål enn svar ift. mine problemer og symptomer. Har snakket med sykepleiere som tar blodprøver etc. og de gir meg flere svar og råd enn denne legen. Anbefales absolutt ikke.

Ikke fornøyd

Lege: Lars Erik Kvernes Skrevet

Fremstår sur, virker å være lite interessert i pasienten og lite hjelpsom samt setter seg ikke inn i journal/historikk.

God lege

Lege: Silje Elise Trondsen Ramsvik Skrevet

Tar seg tid, lytter og opptatt av deg som pasient og dine ønsker. Man føler seg godt tatt vare på og trygg på at man får god hjelp.
Litt ventetid fordi hun tar seg god tid til pasientene.