Otta Legekontor

Botten Hansens Gate 9 2670 Otta

Siste vurderinger av behandlere ved Otta Legekontor

Hyggelig men rotete

Lege: Ali Abdullahi Ali Skrevet

Snill og god lege! Merker han bryr seg men glemmer ofte å fortelle ting og vidreføre beskjeder..
F.eks fortalte meg at han ikke hadde hørt noe fra dps når både han og jeg hadde fått brev om det

Grusom

Lege: Therese Renaa Skrevet

Til dags dato verste lege jeg har vært hos. Hun lytter ikke, og tror ikke på hva du sier. Hun er frekk og direkte uprofesjonell, samtidig som hun alltid er 'veldig opptatt' og virker som hun vil bli fort ferdig med deg. Styr unna.

Omsorgsfull

Lege: Therese Renaa Skrevet

Hun lyttet til meg, og tok meg på alvor. Jeg har fått et bedre liv takket være henne og måten hun seg av meg. Oppfølgingen er også veldig bra :)

misfornøyd

Lege: Therese Renaa Skrevet

jeg er veldig misfornøyd mæ dette lege og hun er ikke respekt med pasienter hadde jeg mange besøk hos henne men hun er snakke bare 3 eller 4 min og står og åpne døra !!!! og etter hver må jeg betale 190 kr for tre min !!!

Ikke interessert

Lege: Therese Renaa Skrevet

Jeg er ingen "doktortype", er ikke glad i å gå til doktoren, går der bare når jeg må. Men noen ganger må man da.

Denne legen var grei nok et par ganger. Men de siste gangene var hun veldig uinteressert og ikke lyttende. Siste gangen jeg var hos henne var det første hun sa at hun hadde det så travelt, og det var det eneste som kom ut av hele timen. Hun stod på spranget ut av døra hele tida. Det var en veldig dårlig opplevelse. Hun undersøkte meg ikke, bare konkluderte bombastisk. Forrige time var på samme måte.

Fra et tidligere besøk hadde hun notert at jeg opplevde symptoner som jeg ikke hadde sagt at jeg hadde, og heller ikke hadde. Veldig unøyaktig.

Kommer aldri til å bruke henne som doktor mer hvis det kan unngås.