Colosseumklinikken AS Avd Drammen

Telefonnummer32 20 28 7032 20 28 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øvre Storgate 4 3018 Drammen
Colosseumklinikken AS Avd Drammen holder til i Drammen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseumklinikken AS Avd Drammen

fornøyd pasient

Tannlege: Nikola Jakovljevic Skrevet

Profesjonell tannlege, gir tilpasset informasjon før har begynner med behandlingen, samt. tålmodig. Beliggenheten til klinikken er sentral, og prisene overkommelige. Alt i alt vil jeg anbefale han på det sterkeste.

Superfornøyd

Tannlege: Nikola Jakovljevic Skrevet

Har vært hos denne tannlegen flere ganger nå og er like fornøyd hver gang. Veldig hyggelig, grundig og varsom. Flink til å holde meg informert hele veien, både før og under behandling. Anbefales på det varmeste. Har hatt litt uflaks med tannleger i Drammen, men nå kommer jeg ikke til å bytte igjen.

Hyggelig og dyktig tannlege/kjeveortoped

Tannlege: Hans Christian Bäckström Skrevet

Min lille sønn har vært uheldig med tidligere kjeveortoped men heldigvis fant vi Bäckström. Han er grundig, hyggelig, flink med barn og forklarer det som han mener bør gjøres. Pasienten går ut med følelse å bli sett, forstått og fått en god behandling.

Dyktig og hyggelig tannlege

Tannlege: Nikola Jakovljevic Skrevet

Min mor var hus han og hun er veldig fornøyd. Han gjør jobben sin og passer på at pasient har det bra. Prøver å forstå deg selv om man kan ikke Norsk. Anbefaler på det sterkeste.

Veldig dyktig tannlege

Tannlege: Nikola Jakovljevic Skrevet

En veldig imøtekommende og dyktig tannlege. Har trukket 4 visdomstenner hos han - og alle var uten problem. Merket nesten ikke at han satte bedøvelsen! Nå er jeg i prosessen med regulering (Invisalign) og alt går som smurt.