Colosseum Tannlege Drammen

Colosseum Tannlege Drammen holder til i Drammen

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Drammen

Utrolig dyktig!

Tannlege: Huong Maria Ngoc Thi Pham Skrevet

Fjernet en visdomstann hos Maria. Jeg har ikke tannlegeskrekk men gruet meg veldig til å fjerne denne tannen. Maria var veldig tydelig i å forklare hva hun skulle gjøre og hvor lang tid det ville ta. Opplevde henne som veldig profesjonell og effektiv. Jeg kan bekrefte det som andre har skrevet tidligere - Maria vet virkelig hva hun driver med! Kan anbefale henne på det varmeste.

Veldig sympatisk og dyktig

Tannlege: Nikola Jakovljevic Skrevet

Nicola er en veldig dyktig tannlege som jeg anbefaler på det varmeste. Jeg har en god slump med tannlegeskrekk, men hos Nicola klarer jeg å komme meg igjennom timen ganske så bra fordi han er så hyggelig, rolig, behagelig og dyktig. Anbefales spesielt til de som synes tannlegebesøk er litt vel skumle :)

Dyktig og sympatisk tannlege

Tannlege: Nikola Jakovljevic Skrevet

Har vært hos han på flere behandlinger, kjempehyggelig og dyktig tannlege. Som pasient føler jeg meg trygg og ivaretatt. Han forteller før og underveis behandlingen hva han skal jobbe med. Kan anbefale han på det sterkeste.

Vet hva han driver med

Tannlege: Nikola Jakovljevic Skrevet

Var hos han for første gang. Super hyggelig, forteller hva han gjør før han gjør noe, virker som en som kan jobben sin👍👍.
Han er absolutt å anbefale🙂👍

Profesjonell og grundig

Tannlege: Jon-Kjetil Reitan Skrevet

Gjør en god jobb og jeg er godt fornøyd med resultatet. Han er grundig og bruker den tiden han trenger for å bli ferdig.