Colosseum Tannlege Drammen

Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen
Colosseum Tannlege Drammen holder til i Drammen

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Drammen

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Gabriella Trischler Vinje Skrevet

Gabriella er fantastisk effektiv og dyktig! Og så er hun så blid og hyggelig! Faglig dyktig er hun også. Hun er alltid presis til å ta imot meg til timen min. Hun fortjener all den ros hun kan få!

Beste tannlegen!

Tannlege: Reidun Sprauten Uhre Skrevet

Den aller beste tannlegen. Hun er kjempedyktig. Når hun setter bedøvelse merker man det ikke. Hun er varsom og forstår at man er nervøs og redd. Hun henviser til spesialister hvis det er noe hun ikke kan gjøre. Hun prater med pasientene. Hun er i det store og hele et fantastisk medmenneske. Jeg gruer meg hvis hun ikke skal jobbe mer etterhvert.

Travel

Tannlege: Gabriella Trischler Vinje Skrevet

Har vært hos Gabriella flere ganger nå, og hver eneste gang er hun forsinket 15-20 minutter. I tillegg har hun det travelt på selve behandlingen, og snakker til tannpleierne om neste kunde mens du ligger og får behandling, selv om det er tid igjen på din behandling. Arbeidet har også vært uheldig, da grunnet tidsbruk muligens. Har måttet kommet tilbake for å pusse ned fyllinger to ganger som ikke ble tilstrekkelig pusset når man var der, samt at en tann hun borret har måttet rotfylles. Hun valgte å fylle hullet med plast, selv om hun etterpå nevner at hullet nok var dypere enn hun hadde trodd og at det muligens burde vært rotfylt. Da har du det rett og slett for travelt og vil ha kunden din ut av stolen.

Verdens beste tannlege

Tannlege: Thor André Mellemstrand Skrevet

Verdens beste tannlege.
Jeg er livredd, og han er helt fantastisk. Rolig, forklarer alt han gjør og har en fantastisk forståelse.

Anbefales på det sterkeste!
Jeg kommer aldri til å bytte igjen.

Vil ikke ha noen andre

Tannlege: Gabriella Trischler Vinje Skrevet

Gabriella er den beste tannlegen jeg har gått til. Hun er utrolig dyktig, men også effektiv og får gjort mye. Virker meget kunskapsrik som får meg til å føle ekstra trygg. Er veldig forsiktig. Gjør det å gå til tannlegen til en hyggelig opplevelse.