Friisebrygga Legesenter AS

Friisebrygga 3 3921 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Friisebrygga Legesenter AS

Forståelsefull og seriøs.

Lege: Ella Iabko Skrevet

Har gått hos henne i 11 år, og aldri ønsket å bytte. Opplever å bli tatt på alvor. Hun er en lyttende og god lege som du alltid føler har tid til deg. Ingenting er vanskelig å snakke om.

Hyggelig og seriøs, men føles litt som om man er på samlebånd.

Lege: Ella Iabko Skrevet

Iabko er effektiv og seriøs, men jeg opplever effektiviteten negativt i form av at jeg føler jeg må skynde meg å forklare situasjonen før hun skal ha neste pasient. I tillegg har jeg opplevd å ikke bli kontaktet etter lave verdier på en blodprøve, og fått beskjed om at hun kun har tid til et problem av gangen (til tross for at når jeg bestilte time 14 dager før forklarte grunnene til legebesøket). Absolutt en grei lege, men jeg savner et noe mer medmenneskelig aspekt. Jeg ønsker å bytte fastlege.

Lite forståelsesfull og nedlatende

Lege: Marianne Viola Gramme Skrevet

Jeg opplevde en meget ubehagelig situasjon på jobb og fikk sykemelding i 14 dager. Etter dette var jeg fremdeles ute av stand til å gå på jobb, men ble bare møtt med "jeg kan ikke sykemelde deg uten grunn". Jeg var i stor psykisk ubalanse og fikk helt panikk da jeg overhodet ikke ble hørt og jeg måtte finne en privat lege som kunne hjelpe meg. Ved graviditet så spurte jeg bl.a om noe ift graviditet og stønader, hvor hun svarer "jeg kan medisin jeg, jeg jobber ikke i NAV". Da også knakk jeg sammen utenfor kontoret hennes for det var overhodet ikke hjelp å få når jeg hadde det vanskelig, hvor på hun kommer ut av kontoret og ser at jeg står og gråter. Da bøyer hun seg ned og snakker til meg hånlig og som om jeg er 4 år gammel "Ble du lei SÅ lei deg for svaret du fikk?"...Jeg er veldig sjelden hos lege og forventer å bli tatt på alvor når jeg kommer. Hun er sikkert god på medisin med SVÆRT dårlig på kommunikasjon og møte mennesker.

Kommuniserer dårlig og er alltid for sen

Lege: Boghos Yacoubian Skrevet

Har alltid dårlig tid. Hvis jeg har flere ting jeg vil snakke med han om, så hender det han sier at han må ta neste pasient og at jeg må bestille ny time. Samtidig så er han aldri presis. To ganger har jeg ventet mer enn 40 minutter. De andre gangene minimum 15 minutter over tiden. Jeg hadde vansker med å forstå hva han sa til enhver tid på grunn av noe dårlig norsk. På en annen side, han innrømmer når det er noe han ikke kan godt nok, og sjekker bøker/søker for å få vite mer om det, mens jeg venter. Jeg syns ikke han virker spesielt interessert i å høre på meg. Det virker som om han ikke bryr seg. Han er mer dømmende. Jeg har byttet fastlege.

grundig og flink

Lege: Boghos Yacoubian Skrevet

tar meg alltid seriøst, og er flink til å følge opp.
en meget sympatisk og dyktig lege.