Svensedammen Legesenter AS

Pettersvollen 3 3032 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Svensedammen Legesenter AS

Hyggelig og ivaretagende

Lege: Anne Cathrine Bergh Skrevet

Har et veldig godt inntrykk av Anne C Bergh! Veldig imøtekommende og ivaretagende av pasienten. Lytter og tar seg tid til å høre. Hennes vurderinger virker alltid veloverveide, samtidig som hun evner å inndra pasienten i sin beslutning. Kan kun anbefales av både meg og mannen min. Er noen ganger en del forsinkelser på venterommet, men er absolutt verdt ventetiden.

Noe stresset, men grundig og hyggelig.

Lege: Anne Cathrine Bergh Skrevet

Bergh er ofte noe stresset, men jevnt over en flink, blid og hyggelig lege. Hun lytter til det jeg har å si. Henviser hvis nødvendig, og får sykemelding hvis det er behov for det. Hun er nøye og har en imponerende hukommelse. Som regel noe ventetid, men beklager iallfall. Byttet ikke fastlege da jeg flyttet til annen kommune, håper jeg kan beholde henne i mange år til.

Tillitsvekkende

Lege: Anne Cathrine Bergh Skrevet

Flink å kommunisere, tar deg på alvor Men ventetiden på venteværelset kunne vært kortere.

Pragmatisk og kunnskapsrik

- Rask og effektiv
- Ydmyk
- "Sunt" forhold til medisinering
- Åpen for forslag og alternativer
- Dårlig på oppgave oppfølging og tilbakemeldinger

Fornektelse

Lege: Anne Cathrine Bergh Skrevet

Første gang jeg var hos hun var bare en rutinesjekk, og ny resept på medisiner, da var alt bra. Overflatisk hyggelig samtale.

Men når det sto verre til med meg psykisk, og jeg kom tilbake en stund senere for å rapportere om ubehagelige bivirkninger, og råd om ny medisin, så gikk hun helt i fornektelse, ville ikke høre på meg og var ikke med på at det jeg fortalte av opplevelser var mulig. Hun trodde rett og slett ikke på meg.......dette er det verste jeg har opplevd hos en lege noensinne. Fordi hun ikke klarer å følge meg inn i min verden og forstå meg.....så velger hun faktisk å ikke tro på det jeg sier..Hmmmmm veldig rart. Et hvert oppegående menneske ville vel reagert på en bedre måte. Opplevde hun som en "liten jente" som flyktet inn i datamaskinen når hun møtte en person hun ikke klarte å forholde seg til.

Konklusjon: Sliter du psykisk, eller trenger råd om medisiner, eller ønsker en lege som ser deg og vil prøve å hjelpe deg kan jeg ikke anbefale denne legen.

Ventetid på time var 1,5 mnd, litt lenge synes jeg