Sør-Fron Legesenter

Kommunevegen 1 2647 Sør-fron

Siste vurderinger av behandlere ved Sør-Fron Legesenter

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Rita Hansen Møller Skrevet

Veldig forståelsesfull.Genuint interresert og imøtekommende. Tar ting på alvor og gir trøst og medfølelse.Er heller ikke redd for komme med meninger som kan føles sårende ved første utale, tar seg tid til å forklare hvorfor. Har stor innsikt i psyk.helse noe som føles veldig betryggende. Har stor tiltro til legen og har alltid fått mye hjelp og støtte.

ufølsom

Lege: Rita Hansen Møller Skrevet

Føler at denne legen viser liten medfølelse for et sykt barn. Var på legevakten en kveld med et lite barn med falsk krupp. Ingen medfølelse å få.

flink, respektfull lege

Lege: Elisiv Teigen Skrevet

En lege som tar deg på alvor, hjelper deg med en gang. Blid og positiv. Tar seg god tid til pasienten, ordner opp når jeg er der. Aldri hatt noe negativ opplevelse med Elisiv Teigen.

Den beste jeg har hatt.

Lege: Rita Hansen Møller Skrevet

Undersøker nøye, tar seg alltid god tid, og hun følger opp. Hun lytter , er aldri redd for å spørre henne om noe.Hun er på alle måter så menneskelig.Min stoffskiftesykdom blir fulgt opp. Hun tar ofte blodprøver ang kolesterol ,særlig pga min hjertesykdom Jeg er veldig glad for å ha fått henne igjen.

En svært dyktig ung lege

Lege: Benedicte Karen Holager Skrevet

Dr. Holager er svært dyktig! Jeg har opplevd at hun alltid møter meg med respekt, vennlighet og med et ønske om å bidra positivt for min helse.

Trass i sin unge alder er hun svært kunnskapsrik og hun har vært godt forberedt til de timene jeg har hatt. I tillegg har hun vist seg ydmyk og ikke redd for å søke veiledning hos andre - når hun har vært usikker.

Min erfaring er at Dr. Holager alltid følger opp!