Lena Legesenter

Kinogt. 34 2850 Lena

Siste vurderinger av behandlere ved Lena Legesenter

Dårlig tid

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Jeg har hatt Lene som lege i mange år men har alltid gruet meg litt for å bestille time da det føles som om hun egentlig ikke har tid. Hvis man er heldig å få time er det lang ventetid. Jeg byttet lege på dagen da jeg var der på time og fikk beskjed om å skynde meg da jeg fortalte hvorfor jeg var der. Hun hadde tross alt flere pasienter hun skulle rekke over fortalte hun meg og ba meg få opp farten i forklaringen. Har også tidligere følt veldig på hennes stressende arbeidsdag i form av at hun nesten ikke ser på meg mens jeg er der men bare skynder seg å skrive på pc mens hun lytter med halvt øre.

Dyktig og seriøs.

Lege: Tom Henning Thune Skrevet

Er fastlegen til mine barn og jeg synes han er dyktig.

Dårlig tid!

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Har for mange pasienter og dermed dårlig tid. Stresser under konsultasjonen. Kan noen ganger virke sur og irritabel. Veldig synd for hun er ellers en god lege.

bra lege

Lege: Ellen Marie Hammer Skrevet

Hun hører på det man har og si og hjelper alltid. Kjempe fornøyd

liten tid

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Mitt inntrykk er at legen har agenda for antall pasienter pr dag og har dermed liten tid til to-veis kommunikasjon utover egne spørsmål. Det kan skape utilfredstillende behandlingsløp. Gjør til dels grundig undersøkelse og fungerer profesjonelt, men samtalen med pasienten er i mange tilfeller viktig.