Lene Dæhlen

Valdresvegen 4 2815 Gjøvik
Tlf: 61 13 88 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lene Dæhlen er en av 28 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Lene Dæhlen

Beste legen jeg har hatt

Lene er en fantastisk person og en veldig dyktig lege. Hun evner å se deg og stille de rette spørsmålene for å finne ut hvor skoen trykker. Hun er direkte og tør å stille krav, noe jeg og min familie setter stor pris på. Jeg har brukt henne i mange år og har aldri opplevd dårlig behandling eller slett oppfølging på noe vis. Det føles trygt å ha Lene som fastlege.

Humørsyk lege

Jeg har vært pasient hos Lene i mange år og hun er en faglig dyktig lege, ingen tvil om det. Men som mange andre her skriver, er hun voldsomt humørsyk. Kommer du på en av hennes dårlige dager får man følelsen av å være den største hypokonderen i verden. Sist jeg var der fikk jeg en " overhaling" som jeg syntes var lite akseptabelt. Allerede før jeg hadde forklart ferdig mitt ærende hadde hun gjort seg opp en mening og var overhodet ikke interessert i å høre hva jeg hadde å si, jeg prøvde å forklare på nytt men følte jeg ble latterliggjort og lite respektert. Dette er så absolutt ingen god følelse, og det skal faktisk ikke være slik at man går fra legen med dårlig samvittighet fordi man har " brukt unødvendig " av den dyrebare tiden hennes!!! Jeg jobber til daglig med pasienter selv og alle har rett til å bli respektert uansett hvilke plager man har!!!

100% topplege

Meget god til å lytte. Kunnskapsrik. Ikke redd for å sende deg til spesialister når det trengs. Det er det nok leger som ikke gjør. «Ta en Paracet og kom tilbake om to uker om ingenting endrer seg»

Humørsyk lege som ikke lytter til pasient.

Dette er en lege jeg har hatt i mange år men de siste årene gruer jeg meg mer og mer til timene med henne. Lytter ikke til pasient men pasient må lytte til henne. Er litt amper om du sier henne litt i mot.
Veldig påståelig.
Så velger nå å bytte til en lege som har tid til å lytte å som faktisk lar pasient ha litt medvirkning til sitt eget liv.

Kvalitet avhengig av Lene sitt humør

Lene er som flere skriver her en god lege, hvis humøret hennes er på topp den dagen. Hvis det ikke er det derimot, skulle man som pasient helst ønske man ikke var der. Man gruer seg rett og slett til legetime med henne, på grunn av at man ikke vet hvilket humør hun kommer til å være i den dagen, og dermed hvordan man som pasient vil bli behandlet. Hun gir meg som pasient følelsen av å være til bry og følelsen av at man lider av hypokondri, hvis man begynner å stille spørsmål om flere enn en ting. Lene ser kun på én ting når du er hos henne, og ser ikke på deg som et sammensatt menneske. Jeg ser på det som en selvfølge at man som pasient kan spørre om alt og at legen tar seg tid til å svare på spørsmål og veilede deg. Hun er også veldig dårlig på oppfølging og man får følelsen av at hun skyver ansvaret fra seg.