Lene Dæhlen

Autorisasjon (1999)

Lene Dæhlen er en av 19 fastleger i Østre Toten

Siste vurderinger av Lene Dæhlen

Ikke for meg

Føler ikke jeg ble tatt på alvor noen gang. Alle plagene mine kom av det psykiske fikk jeg beskjed om. Må krangle meg til å få ta prøver og å bli sendt videre.

Ingen lege for meg

Har kun hvert hos henne to ganger. Den første følelsen du for er at hun vil ha deg ut igjen så raskt som mulig. Hun skytter raskt inn å gir deg etter hva jeg tolker det som en bastant påstand/ diganose uten å vise interessen til å se et større bilde. Utfordrer du henne med enten spørsmål, uenighet eller reager på det hun sier. Oppfatter jeg henne noe ufin og at hun bruker hersketeknikk. Mulig hun er flink i faget sitt, men jeg har satt meg på venteliste til annen lege for mitt behov for å bli hørt og føle meg respektert er viktig.

Dyktig og forståelsesfull

Lene er en flink lege som tar ting på alvor. Sender deg videre om deg trengs og følger deg opp. Føler meg alltid trygg hos henne.

Fantastisk lege

Kunne ikke vært mer fornøyd med Lene som fastlege. Hun har alltid passet på at ting er på stell. Kjempedyktig lege som man virkelig kan lene seg på når man er syk.

Dyktig og super

Jeg har hatt Lene siden 2005. Hun er super dyktig og flink, hun trenger bare et øyekast også vet hun diagnosen og hva slags tabletter/medikamenter som trengs. Det som trekker litt ned er at det fort tar et par måneder før man får time, og tiden på venterommet heller ikke er og skryte av. I tillegg er det bare så vidyt man har tid inne hos henne.