Lena Legesenter

Kinogt. 34 2850 Lena

Siste vurderinger av behandlere ved Lena Legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Tom Henning Thune Skrevet

Den beste legen jeg har hatt, har alltid fått svar og god hjelp av han, har tenkt og følge han til Lena, han er den beste

Dyktig, behagelig og lyttende

Lege: Tom Henning Thune Skrevet

God på diagnoser. Sender deg videre til de han vet er dyktige, hvis det er behov. Dyktig medisinsk, kommer nok til å flytte etter han, når han nå bytter legekontor. Synd for Gjøvik å miste en så dyktig mann/lege. Men Gjøvik kommune skusler bort den ene flinke etter den andre.
Tom Henning Thune kan anbefales til alle.

Ikke for meg

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Føler ikke jeg ble tatt på alvor noen gang. Alle plagene mine kom av det psykiske fikk jeg beskjed om. Må krangle meg til å få ta prøver og å bli sendt videre.

Ingen lege for meg

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Har kun hvert hos henne to ganger. Den første følelsen du for er at hun vil ha deg ut igjen så raskt som mulig. Hun skytter raskt inn å gir deg etter hva jeg tolker det som en bastant påstand/ diganose uten å vise interessen til å se et større bilde. Utfordrer du henne med enten spørsmål, uenighet eller reager på det hun sier. Oppfatter jeg henne noe ufin og at hun bruker hersketeknikk. Mulig hun er flink i faget sitt, men jeg har satt meg på venteliste til annen lege for mitt behov for å bli hørt og føle meg respektert er viktig.

Veldig flink!

Lege: Tom Henning Thune Skrevet

En meget flink lege som tar seg tid og lytter til pasienten. Jeg har hatt han siden han kom til Gjøvik og er meget fornøyd. Har vært hos han for flere utfordringer og det har aldri være noe problem å gå til han.