Lena Legesenter

Kinogt. 34 2850 Lena

Siste vurderinger av behandlere ved Lena Legesenter

Dyktig lege!

Lege: Ellen Marie Hammer Skrevet

Mye kunnskap, føler alltid at hun lytter til det jeg sier, får alltid grundig sjekk og oppfølging. Veldig imøtekommende!

Dyktig, men til tider lite alvårlig.

Lege: Tom Henning Thune Skrevet

Thune er veldig dyktig, men mangler litt respekt for psysiske sjukdommer. Har to alvårlige diagnoser i en alder av 21 og sliter dagelig. Da han er veldig dyktig og nøye med de fysiske symptomene er det man ikke kan se tydelig vis litt vanskelig og forholde seg til.

Men han skal ha skryt for å bære veldig hyggelig, seriøs og villig til å gjøre alt for at man skal bli bedre.

En sympatisk lege

Lege: Tom Henning Thune Skrevet

Tom Thune er dyktig, lyttende og intelligent. At han er varmhjertet kommer som et stort pluss.
Anbefales!
En ung, men meget kunnskapsrik lege.

Dyktig lege som virkelig lytter!

Lege: Tom Henning Thune Skrevet

Byttet for en tid tilbake til Thune og hadde nylig min første time. Det var ekstremt lang ventetid denne dagen, og jeg fryktet derfor at han ville ha meg inn og ut så fort som mulig. Han tok seg imidlertidig veldig god tid, lyttet nøye og spurte om alt jeg hadde på hjertet. Fikk tatt alle mulige prøver og han oppfordret meg til å ta kontakt dersom ting ikke ble bedre. Strålende fornøyd!

Uforutsigbar, travel og stresset

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Min vurdering er at Lene er en effektiv lege når det gjelder enkle henvendelser som er lette å diagnostisere og behandle ( ala halsbetennelse, allergi ). Hvis man har mer kompliserte helseplager vil man kunne oppleve henne svært variabel.
Stresset, lite lydhør og fastlåst i egne konklusjoner. Vanskeligheter for å samarbeide med andre leger og klager åpenlyst til pasienten som om denne skulle ha noe som helst ansvar over den andre legens vurderinger. Vet aldri hvilket humør og sinnelag som venter deg.
Får til tider en "unnskyld-for-at-jeg-er-til følelse" rundt henne. Jeg får et inntrykk av at dette er en kvinne med vann over hodet og dette har kraftig påvirkning på kvaliteten, som er der et sted.
Synd at en ellers god lege lar stress og følelser få altfor stor plass og tar helt over. Pasienten skal aldri føle ansvar for legens humør og føle at han må gå på nåler og være forsiktig med hvilke plager man måtte ha. Dette skaper en usunn og utrygg relasjon og det motsatte av hva det burde være.