Sentrum legekontor Lillehammer

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum legekontor Lillehammer

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Sladjana Skoro Skrevet

Hun er flink! Opplevde henne som veldig trivelig og kunnskapsrik lege, men dårlig oppfølging. Fikk samme behandling flere ganger for et problem som bare gjentok seg og gjentok seg flere ganger. Når jeg viste frustrasjon over at jeg alltid fikk samme behandling selv om den ikke hjalp på problemet så skjedde det ingenting. Fikk bare samme resept på nytt. Det syns jeg er dårlig.

Engasjert og kunnskapsrik

Lege: Sladjana Skoro Skrevet

Jeg flytter, men skulle gjerne hatt Sladjana videre som fastlege. Hun er dyktig, til stede og tar seg god tid ved konsultasjon. Hun er veldig grundig, og oppfølgingen er det ingenting å si på. Jeg opplever henne som den beste fastlegen jeg har hatt i mitt 50-årige liv. Anbefaler henne på det varmeste!

Et klokt og varmt menneske, dyktig

Lege: Sladjana Skoro Skrevet

Hun er dyktig og grundig. Jeg føler meg trygg hos henne. Og hun bruker tid og er interessert i hva jeg opplever. Mine beste anbefalinger,

Helt grei, men har forbedringspotensiale

Lege: Sladjana Skoro Skrevet

Helt grei lege, følte meg helt ok ivaretatt de to første gangene jeg var hos henne, og hun undersøkte meg/sendte meg videre. Nå når jeg var hos henne sist fikk jeg en litt annen opplevelse dessverre. Satt inne der i fire minutter, og betalte for å få beskjeden om å ta paracet. Følte ikke jeg ble tatt på alvor, og kommer til å bytte fastlege siden jeg trenger en lege hvor jeg føler at jeg blir tatt på alvor og at alle muligheter blir undersøkt. Kan bli bedre på å undersøke nøyere, eller forklare bedre hvorfor hun ikke mener undersøkelse er nødvendig. Utenom det er hun veldig hyggelig, det skal det ikke stå på!

Skal bytte lege

Lege: Ole Knut Kristiansen Skrevet

Jeg måtte gå til legen 3 ganger før han gjorde det jeg ba han om og det jeg bestilte time for. Måtte alle gangene betale full pris. Jeg trengte å få et skjema utfylt og han ville ikne fylle ut alle punktene på skjemaet fordi han sa det ikke var nødvendig, selv om det måtte blir fylt ut. Jeg måtte derfor til legen 3 ganger hvor jeg alle gangene måtte betale full pris, selv om jeg ikke fikk det jeg kom for. Veldig misfornøyd med dette, ettersom det ikke er han som bestemmer hva som er nødvendig på skjemaet og ikke.