Storo Storsenter Tannklinikk

Storo Storsenter Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Storo Storsenter Tannklinikk

Hyggelig og profesjonell tannlege

Tannlege: Simon Furre Amundsen Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med Simon som tannlege. Han var hyggelig, tok seg god tid, og prøvde på ingen måte å overbehandle. Litt dyrt, men kommer likevel til å fortsette å gå til ham.

Veldig dyktig og serviceinnstilt tannlege

Tannlege: Simon Furre Amundsen Skrevet

Simon er absolutt den beste tannlegen jeg har vært hos, og man merker at han er veldig interessert i faget sitt. Han tar seg alltid god tid til å forklare de ulike alternativene man han, eventuelle fordeleler og ulemper, og oppgir prisen på de ulike behandlingene. Han stiller også høye krav til seg selv, og gir seg ikke før resultatet er tipp topp.

Dyktig og pålitelig.

Tannlege: Simon Furre Amundsen Skrevet

På samme måte som de øvrige tannlegene ved Storo Storsenter Tannklinikk er dette en seriøs tannlege som ikke gjør ting vanskeligere og dyrere enn nødvendig.
Dette er også tannklinikken man går til for en "second oppinion" hvis man føler at det kan være ugler i mosen..

Beste tannlegen

Tannlege: Jon Einar Dahl Skrevet

Jeg hadde time idag. Verdens hyggeligste tannlege. Behagelig og utrolig dyktig. Kunnskapsrik, svarer alltid på spørsmålene mine. Jeg føler meg ivaretatt og trygg i tannlegestolen når jeg er til kontroll hvert år.

Anbefales!

Tannlege: Kaj Odd Storetvedt Skrevet

Etter ti år uten tannlegebesøk bestilte jeg time hos Storetvedt. Siden har jeg ikke gruet meg for å gå til tannlegen! Alltid hyggelig og gir god informasjon underveis.