Storo Storsenter Tannklinikk

Vitaminveien 9 0485 Oslo
Storo Storsenter Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Storo Storsenter Tannklinikk

Meget god service i mange år

Tannlege: Jon Einar Dahl Skrevet

Tannlegen har ytet meget god service i mange år. Han er meget hyggelig, har en meget flott omgangsformene med dine assistenter og har alltid pasientens beste i fokus

Rask, kompetent og pasientfokusert

Tannlege: Kjetil Freddy Reppen Skrevet

Dette er en tannlege jeg har hatt i mange år - og jeg kan ikke tenke meg noen annen! Meget klar og konsis i vurdering og behandling. Aldri forsøk på å 'prakke' på deg kosmetiske effekter som tannbleking eller lign.

Alltid presis og i tillegg hjelpsom i akuttsituasjoner ved f eks spontantap av fylling. På tannklinikken er det også flere andre med høy kompetanse og spesialkunnskap. Dette gjør at du alltid er sikret den beste behandling og oppfølging

Trygghet over lang tid

Tannlege: Kjetil Freddy Reppen Skrevet

Har hatt ham som tannlege over lang tid og føler meg vel ivaretatt. Alltid raskt å få time hvis noe dukker opp, og dyktig kontroll av status når jeg var vanlige timer. God sjekk og inntrykk av at han ikke "overbehandler", hvis det er mulig tar han vare på tannen uten å ty til kroner etc med en gang. Fine lokaler og hyggelig personale.

Superbra

Tannlege: Kaj Odd Storetvedt Skrevet

Kjapp, morsom, dyktig og hyggelig. Kan virkelig anbefales!! Selv om han er fra Bergen...

kjempefornøyd!

Tannlege: Kaj Odd Storetvedt Skrevet

Dette er en tannlege det er riktig hyggelig å gå til. Han er vennlig, faglig oppdatert, og følger opp på en god måte. Han gjør det han må av inngrep, men heller ikke mer. Jeg er ikke redd for at han skal foreslå unødige og dyre behandlinger. Jeg føler at verken tennene eller økonomien min lever farlig hos denne tannlegen, og har anbefalt ham både til familie og venner, som også er godt fornøyde.