Rotneslegene

Stasjonsveien 45 1482 Nittedal

Siste vurderinger av behandlere ved Rotneslegene

Kunnskapsrik

Lege: Helene Onsrud Skaar Skrevet

Kunnskapsrik lege som svarer på alle spørsmål og tar seg tid. Absolutt vært og sitte litt på venterommet. Tidligere har jeg opplevd at medisinske utfordringer ikke har blitt tatt seriøst. Da det har blitt avfeid som psykisk. Det gjør hun ikke.
Hun kan kverulere med spesialister og snakke direkte, men det kaller jeg engasjement! Opplever at hun ønsker å hjelpe meg. Har fått mye hjelp med diverse plager, så livet er litt lettere når det er på sitt vanskligste.

Verdensmester

Lege: Helene Onsrud Skaar Skrevet

Lege som snakker I mot fag folk når pasient forteller hvpa de har sakt . Var fin når det var små ting men når man møte veggen så ga henne ikke støtte . Byttet fast lege som ga meg tilit til meg å spesalister nav trodde meg men hadde jeg hatt henne hadde jeg ikke blitt trodd .

Veldig godt fornøyd!

Lege: Anne Guus Verhoeven Skrevet

Hyggelig og allsidig dame. Tar hudprøver om nødvendig og sjekker synet ditt når du trenger å fornye førerkortet.

Andre sender deg bare videre til hudlege eller optiker.

alltid forsinket og lytter ikke

Lege: Helene Onsrud Skaar Skrevet

ikke å anbefale, alltid forsinket, "høy på seg selv" og lytter ikke til pasienter!
minste ventetid har vert 40min, dette holder ikke mål!

Verdens beste fastlege

Lege: Helene Onsrud Skaar Skrevet

Helene er den mest forståelsesfulle og dyktigste legen jeg har hatt. Har gått til henne i mange år, og selvom jeg flyttet et stykke unna, så kommer jeg aldri til å bytte fastlege. Hun tar seg tid, og jeg føler meg alltid i trygge hender når jeg kommer til henne.