Svingen legesenter

Telefonnummer61 05 79 0061 05 79 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nymosvingen 6 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av Svingen legesenter

Tilitsfull, dyktig og lytter på det en sier

Lege: Britt Oustad Andreassen Skrevet

Etter å ha gått til henne et par år i Førde kan jeg trygt si at dere er heldige i Lillehammer som har fått henne der.

Flink!

Lege: Roger Kvalsvik Skrevet

Hadde Roger som fastlege i 2 år! Han lyttet til mine problemer, kom frem til løsninger og henviste meg raskt der jeg trengte! Roger anbefales som fastlege!

Uhyggelig, frekk, kald, og vrang

Lege: Øystein Skjåk Skrevet

Jeg er i prosessen av å søke skole måtte få ett skriftlig vitnemål fra fast legen på at jeg er frisk. Han nektet å gi det ettersom at han mente at pga. traumer I min barndom egnet jeg meg ikke til å studere. Jeg har aldri fått en diagnose fra psykiater på noen problemer eneste jeg fikk var skriv på at jeg hadde belastning.
Jeg mener det er veldig frekt å si til ansiktet mitt at han mener at jeg er svak.

Var også en annen gang jeg var innom lege kontoret med at jeg har hatt rare symptomer som å fryse hele tiden mens de andre rundt meg sa det var altfor varmt. Og raske svinginger i vekten, ville ikke undersøke det sendte meg på blood prøve.

Han nektet også å gi meg sprøyte på allergier 2 ganger hver gang sa han at jeg burde bare ta medisiner og at neste år så fikser han det hvis det ikke hjalp, som det ikke gjorde.Han virker irritert på meg at jeg er allergisk og mener jeg burde ikke være så allergisk at medisinene burde være mer en bra nokk.

Har også aldri vert hos han uten at han var 15-30 min sen, noe som virker som at han ikke blir plaget av annen enn å kaste meg ut av kontoret før jeg får forklart noe. Han gjør heller ikke oppfølging og måtte ringe for å få resultatene mine fra blood prøver.

Useriøs

Lege: Tori Guldahl Seierstad Skrevet

Har aldri følt at hun har tatt meg seriøst når jeg har kommet med noe. Med en gang jeg får en vikar får jeg henvisninger videre, men aldri av Tori.

Trygg og lyttende

Lege: Øystein Skjåk Skrevet

Hører på meg og er interessert i å finne en løsning.
Følger opp dosering av medisin og ringer meg og spør hvordan det går. Er rask til å ta prøver eller sende meg videre til spesialist.
Jeg er veldig fornøyd med min fastlege.