Svingen legesenter

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av Svingen legesenter

Fantastisk fastlege

Lege: Britt Oustad Andreassen Skrevet

Britt er en fantastisk fastlege som tar seg tid til pasienten sin. Hun lytter, følger opp og lar seg ikke skremme av sammensatte sykdomsbilder. Hun tar oppgavene en fastlege bør ta, med den største selvfølgelighet og grundighet. Hun tar kontakt med andre spesialister når det er nødvendig, gjør løpende faglige vurderinger og gjør sitt for at pasienten ikke skal sitte med ansvaret alene.

Flink

Lege: Britt Oustad Andreassen Skrevet

En flink og hyggelig lege. Overtok etter min gamle lege, og jeg må si at det var en fin overgang. Hun er behagelig og konsentrert. Lett å snakke med. Hun er slik en forventer at en fastlege skal være + det lille ekstra.

Dyktig lege

Lege: Britt Oustad Andreassen Skrevet

Denne legen overtok da min forrige fastlege sluttet. Har opplevd å få god hjelp og god forståelse. Anbefales!

Veldig fornøyd

Lege: Britt Oustad Andreassen Skrevet

Etter første time hos henne må jeg si at jeg er stor fornøyd. Tok seg tid til å lytte, var så forståelsesfull og hjelpsom.
Veldig fornøyd med at jeg fikk tilbake mel ang blodprøvene på mobilen innen 2 uker. Tommel opp fra meg!

Arrogant og usensitiv

Lege: Britt Oustad Andreassen Skrevet

Britt tok over etter min gamle lege og det har verkelig vært eit mareritt. Å gå fra å ha ein varm,blid og trygg lege til det motsatte var ikke lett og jeg bytte lege etter første time. Så ønsker du ein lege som tar deg på alvor og lytter er ikke Britt legen for deg.