Svingen legesenter AS

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av behandlere ved Svingen legesenter AS

Vennlig og imøtekommende

Lege: Britt Oustad Andreassen Skrevet

Jeg hadde gleden av å ha Britt som lege de årene jeg bodde i Lillehammer. Alltid lyttende og tok symptomer på alvor. Følte meg godt ivaretatt.

Trygg og god

Lege: Julie Wendelbo Skrevet

Julie er en lege som fortsatt har yrkesstolthet. Hun er trygg, gir omsorg til pasienter og tenker utenfor boksen. Da min mor døde brått ga Julie meg trøst over telefon, hun var rask med å sende meg videre til de instansene jeg trengte og ga meg mulighet til å kjenne litt på hva jeg trengte og ikke trengte.
Hos henne er jeg 100% avslappet og jeg tørr *faktisk* å fortelle henne om det jeg kommer til henne for!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Tori Guldahl Seierstad Skrevet

God og aktiv lytter. Åpen for pasientens tanker og meninger. Får deg raskt videre i behandlingssystemet når det er relevant. Overholder tiden og misbruker dermed verken egen eller andres tid.

Trygg, dyktig og tillitsfull

Lege: Britt Oustad Andreassen Skrevet

Britt er en veldig forståelsesfull og trygg lege som møter deg med respekt og profesjonalitet. Som pasient føler jeg at jeg kan være åpen og ærlig og at hun tar meg på alvor. Hun tilrettelegger også hvordan du får svar på prøver etc ettersom hva som passer deg best (eks. SMS, telefon).

Rolig og behagelig

Lege: Julie Wendelbo Skrevet

Legetime her oppleves som trygt og fint. Samtalen er avslappet og man får komme til ordet. Jeg har lageskrekk, men dette var en fin opplevelse.