Colosseum Tannlege Fredrikstad Farmannsgate

Colosseum Tannlege Fredrikstad Farmannsgate holder til i Fredrikstad

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Fredrikstad Farmannsgate

Helt suveren!

Tannlege: Finn Andre Hammer Skrevet

Siden jeg flyttet til Fredrikstad for 11 år siden har jeg brukt kun Hammer og det fordi jeg har tannlegeskrekk og i Elverum hadde jeg en tannlege som jeg stolte på, Hammer en enda bedre og jeg slapper av hos han, han er virkelig dyktig faglig og jeg anbefaler han på det sterkeste!

Helt utrolig.

Tannlege: Finn Andre Hammer Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk fra jeg var liten. Har hatt uflaks med tannleger, og med en genetisk bindevevssykdom så er det vanskelig å ta godt vare på tennene. Da jeg begynte hos Finn Andre Hammer var jeg livredd. Men han er grundig, dyktig og utrolig rolig. Han lar meg ta pauser ettersom det er nødvendig fordi kjeven min kan gå ut av ledd, og han lar meg puste. Tannlegeskrekken er vekk og jeg er mye flinkere til å ta vare på tennene med de helseproblemene jeg har, for nå vet jeg hva slags ekstra tiltak jeg må gjøre. Føler jeg har fått et helt nytt smil, så både tannlegen og hele klinikken blir varmt anbefalt av meg. De andre ansatte der er suverene, hyggelige og smiler alltid.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Finn Andre Hammer Skrevet

Trenger ikke grue seg til å gå til tannlegen.
Har hatt mange flinke tannleger, men jeg er heldig som har fått
ham. Han er dyktig og behagelig. I tillegg er senteret moderne og
velutstyrt.

Verdens beste tannlege

Tannlege: Finn Andre Hammer Skrevet

I likhet med mange andre har jeg slitt med tannlegeskrekk i mange år etter noen dårlige opplevelser. Tilslutt havner man i en ond sirkel hvor man kvier seg for å gå til tannlege fordi tennene ikke ser bra ut. Bestilte time hos Finn André Hammer på bakgrunn av anbefalinger på legelisten.no. Etter en rekke behandlinger hos Finn André, kan jeg ut fra mine egne opplevelser si at han er verdens beste tannlege. Opptatt av smertefri behandling, bruker god tid og forstår at innimellom er det behov for en pause. Resultatet er jeg kjempefornøyd med. En dyktig tannlege både på pasientbehandling og faglig.
Anbefales på det varmeste . Har man tannlegeskrekk så ta tak i det, det er hjelp å få her.

Dyktig tannlege

Tannlege: Finn Andre Hammer Skrevet

Jeg kan varmt anbefale ham. Har kun vært på en visitt, men den forløp på elegant vis. Han gjorde en grundig jobb etter det jeg kan dømme. Videre var han hyggelig og imøtekommende.