Colosseum Tannlege Fredrikstad Farmannsgate

Farmansgate 2 1607 Fredrikstad
Colosseum Tannlege Fredrikstad Farmannsgate holder til i Fredrikstad

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Fredrikstad Farmannsgate

Faglig dyktig og god med mennesker

Tannlege: Finn Andre Hammer Skrevet

Jeg er strålende fornøyd med denne tannlegen. Han har et rolig vesen, er faglig trygg og flink med mennesker. Han forklarer alltid hva han gjør eller skal gjøre. I tillegg er han veldig netthendt! Han er også alltid hyggelig mot sine søte kollegaer, og de ser ut til å ha et trivelig arbeidsmiljø. Det er alltid positivt. Jeg har alltid fått ærlige vurderinger av ham, og han har ikke bare anbefalt dyre løsninger. Han tar også hensyn til- og har forståelse for at det ofte er et økonomisk spørsmål om hvilken behandling man velger. I tillegg har han direkte oppgjør med Helfo, slik at han kan vurdere om man har refusjonsrett. Det gjør hele den prosessen mindre klønete for pasienten.

Veldig rolig, behagelig og flink

Tannlege: Finn Andre Hammer Skrevet

Han er en veldig rolig, sympatisk og flink tannlege som tar deg på alvor. Har egentlig tannlegeskrekk, men er ikke redd for å gå til Finn Andre.Når man ringer for å spørre om noe, ringer han alltid tilbake.

Super tannlege

Tannlege: Finn Andre Hammer Skrevet

Beste tannlegen jeg har hatt noen gang, en utrolig flink og sympatisk tannlege. Flink til å fortelle deg hva som gjøres og hvorfor.Her er det flotte nye lokaler topp utstyr og kjempe hyggelig personale som jobber.
Så jeg anbefaler Finn Andre på det varmeste.

GG

Tannlegen for hele familien!

Tannlege: Finn Andre Hammer Skrevet

Hele min familie bruker tannlege Finn Andre´Hammer,og vi er alle svært fornøyde!Tl.Hammer er svært behagelig både i væremåte og veldig netthendt,både med store og små!
Stort fokus på estetikk og kvalitet i flotte moderne lokaler.Her føler vi oss ivaretatt fra vi ringer til vi er ferdigbehandlet.Anbefales!!

Beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Finn Andre Hammer Skrevet

Jeg ble anbefalt denne tannlegen for ca 7-8 år siden, da jeg fortalte om min store tannlegeskrekk til en kollega. Jeg gikk heller med knekte tenner og sterk tannverk, enn å gå til tannlege på den tiden. Hun sa at han hadde kurert hennes tannlegeskrekk. Tennene mine var i en forferdelig forfatning etter et langt liv med tannlegeskrekk. Alt arbeidet han har gjort på mine tenner har vært av god kvalitet, og Hammers rolige vesen og gode håndlag klarte å kurere meg helt for skrekken. Nå går jeg til ham hver 6.mnd. Gruer meg ikke det minste. Kjenner flere som bruker ham, og de er like fornøyde som meg. Anbefales på det varmeste!