Granåsen Legesenter AS

• Allmennlegespesialist, fastlege og indremedisiner

Siste vurderinger av behandlere ved Granåsen Legesenter AS

Fantastisk dyktig lege!

Lege: Are Løset Skrevet

Jeg opplever Are som en fantastisk dyktig lege. Han er lyttende, og tar seg tid. Han er løsningsorientert og gjør grundige utredninger. Han viser et genuint engasjement og gir gode råd. Veldig godt fornøyd, beste legen jeg har hatt!

norges beste idrettslege

Lege: Are Løset Skrevet

min sønn går på meråker videregående og skal bli skiløper. Han har Løset som fastlege. både vi som foreldre og han som utøver er veldig fornøyd med Løset. Han tar seg god tid, har mye kunnskap og enormt god motivator for idrettsutøvere som pga sjukdom er redd hele sesongen ryker.

Høy terskel for kontakt?

Lege: Are Løset Skrevet

Jeg har ikke møtt min lege enda da det er høy terskel for å få kontakt m lege. Telefonen besvares kun med en laaaang automatisk svar med åpningstider og tilgjengelighet på tlf. Den automatiske tlfsvarer foreslår å bestille på nett, noe jeg gjør. Det er flere trinn i prosessen for å bestille time på nett hvor en får minst 2 sms for å kunne fullføre prosedyren. Det koster 6 kr å motta hver sms fra legen. Hvis bestillingen ikke ble forstått av den automatiske bestillerfunksjonen på nett så får du nok en sms med informasjon om det og må begynne på nytt. Jeg prøver tlf igjen, hører hele den lange automatiske svartjenesten for så å bli satt over til ringing som dessverre ikke fører til noe annet enn eviglang ringing uten at noen faktisk svarer. Jeg har så langt ikke kommet i kontakt m verken lege eller legesekretær, kun tekniske løsninger og automatiske svar. Det er fint å gi inntrykk av tilgjengelighet og ha moderne løsninger for bestilling av time, men når det ikke fører til annet enn automatisk genererte svar og ingen endelig bestilling av time synes jeg førsteinntrykket før jeg engang har møtt legen, er relativt svakt.

En av de allra bästa!

Lege: Are Løset Skrevet

Jag är en svensk tjej som har mött många läkare genom åren. Både offentliga, privata och även landslagsläkare från Sverige samt från norska Olympiatoppen. Are är absolut att rekommendera ifall ni får möjligheten till konsultation. Har har stor kunnskap, tar sig tid och är grundlig. Han har även ett härligt glädjande humör som är skönt att möta vid ev sjukdom/skador. Are är mitt första hands val!

Anbefales på det varmeste!

Lege: Are Løset Skrevet

En humørspreder av en lege som har mye kunnskap og er veldig grundig i sitt arbeid. Anbefales på det varmeste.