Granåsen Legesenter AS

• Allmennlegespesialist, fastlege og indremedisiner

Siste vurderinger av behandlere ved Granåsen Legesenter AS

Får ikke bedre lege!

Lege: Are Løset Skrevet

Jeg slet med mye skade som idrettsutøver. Ble veldig godt følgt opp med tanke på å komme tilbake i form igjen.
Ble tatt veldig seriøst da jeg trengte han som mest i en vanskelig periode. Kommer alltid med gode løsninger på hvordan jeg skal tenke positivt og løse mine hverdagslige utfordringer. Are gir meg hele tiden tips på hvordan jeg kan se løsninger fremover med tanke på trening og skole.
Anbefaler han på det sterkeste! Angrer ikke på mitt bytte til fastlege og Granåsen legesenter

Are vet svaret

Lege: Are Løset Skrevet

Som idrettsutøver, med mye sykdom, er Are en ideell lege. Mer som en reddende engel.
Han er interessert, hyggelig og vet hva han skal si. Jeg har aldri opplevd noen som har brydd seg så mye, om en liten greie som en forkjølelse. Are tar det dønn seriøst. Akkurat slik en skiløper vil ha det. Det som er spesielt med Are, er at han alltid motiverer.
Anbefaler han på det sterkeste!

Flott lege!

Lege: Are Løset Skrevet

Da jeg byttet til Granåsen legesenter og til denne legen var jeg skeptisk. Det ligger litt langt unna, og jeg hadde aldri møtt legen. Jeg angrer ikke et sekund! Omsorgsfull, profesjonell og svært dyktig!

Uten tvil den beste legen!

Lege: Are Løset Skrevet

Jeg har slitt mye det siste året, og hadde det ikke vært for Are hadde jeg mest sannsynelig slitt like mye fremdeles. Første gang jeg tok kontakt med Are fikk jeg time til han allerede innenfor det neste døgnet, og jeg nølte ikke med å bytte fastlege til han. Are tar seg tid til å snakke med meg, og er flink til å backe meg opp og motivere meg. Hvis jeg har problemer, har Are løsningene! ALLTID! I tillegg har det aldri vært noe problem med få time raskt. Det lengste jeg har ventet på å komme inn er to dager etter at jeg bestilte timen. Kommer som regel inn allerede dagen etter jeg har bestilt!

Meget godt fornøyd! God oppfølging og forståelse.

Lege: Are Løset Skrevet

Har brukt Are i flere år, og kommer til å fortsette med det! Han er en interessert lege som viser forståelse ovenfor pasientene. Han forstår hva det betyr å være for syk til å trene, men samtidig frisk nok til å gå på jobb/skole. Han tar deg på alvor, og innehar en stor kompetanse innen medisin og idrett noe som er til stor trygghet for pasienten. Jeg føler meg trygg på at Are gir meg den beste hjelpen jeg kan få. Han stiller alltid opp på kort varsel hvis det er behov for det!