Granåsen Legesenter AS

• Allmennlegespesialist, fastlege og indremedisiner

Siste vurderinger av behandlere ved Granåsen Legesenter AS

min tidliger fastlege

Lege: Are Løset Skrevet

Føler at Are vil veldig mye, men kunnskapen strekker seg ikke helt til. Jeg ble litt overrasket når de ikke fant årsaken til skaden min, dro til Aleris. Der tok det 15minutter så hadde de funnet årsaken og operasjonen ble utført 2uker senere. Jeg føler generelt at granåsen legesenter prøver å være et idrettsenter, men når ikke helt opp på kunnskapen som Roseborgklinikken eller Aleris sitter med. Nå når jeg har lagt idretten på hylla, velger jeg å skifte fastlege da jeg ikke har tiltro til granåsenlegesenter for ikke idrettsutøvere.

Flink og imøtekommende

Lege: Are Løset Skrevet

Viser interesse, virker faglig flink og legesenteret er bra. Får relativt kjapt time, og han spør alltid hvordan det går med trening/skole og andre ting. Han tar seg god tid til å lytte.

Dyktig lege, synd med sekretærene.

Lege: Arne Winsnes Skrevet

En av de beste legene jeg har hatt, men tror jeg aldri har vært i nærheten av frekkere og mindre hyggelige sekretærer - jeg bytter legekontor på grunn av dem.

God på skader, dårlig på fibromyalgi

Lege: Are Løset Skrevet

Jeg er tilflyttet til Trondheim og etter mye om og men så endte jeg opp med Are Løset som min fastlege. Are ga et veldig godt førsteinntrykk og han er på mange måter en god lege. Jeg har imidlertid fibromyalgi og når det kommer til denne sykdommen så føler jeg meg ikke helt forstått. Han er veldig god til å prøve å finne løsninger, men han forstår ikke helt hva fibromyalgi kan gjøre med deg som person. Derfor er løsningsforslagene ofte til mere byrde enn hjelp. Jeg er helt arbeidsufør pga. min fibromyalgi, men må bevise dette ovenfor NAV og er derfor under arbeidsavklaring og utprøving. Trenger derfor en lege som kan se meg og støtte meg i denne kampen og har derfor byttet lege da Are ikke klarer å være den støtten jeg trenger.

Dyktig og hyggelig

Lege: Arne Winsnes Skrevet

Dr. Winsnes er en svært hyggelig og imøtekommende lege. Det kan (som nevnt av noen andre tidligere) ta litt tid med kommunikasjon med NAV, men hans evne til å ta deg alvorlig og faktisk bry seg om deg overveier dette.
Jeg har bare positive erfaringer med denne legen.

Personalet ved Granåsen er generelt hyggelig, men kan lett være snerpete på telefon og avvisende til tider. Hadde de byttet ut én eller to sekretærer ville senteret ha fått toppscore.