Granåsen Legesenter AS

• Allmennlegespesialist, fastlege og indremedisiner

Siste vurderinger av behandlere ved Granåsen Legesenter AS

Veldig bra lege

Lege: Ola Berger Skrevet

Er veldig fornøyd med Ola som lege. Han lytter, er interessert og er svært behjelpelig med det du lurer på om dine plager eller spørsmål.
Ola er også veldig tilgjengelig.

En lege med MEGET GODE kvaliteter!

Lege: Are Løset Skrevet

Jeg flytta til Trondheim for å bli student, og med meg hadde jeg med meg svært dårlig erfaring fra andre leger. Min tiltro til lege tjenesten var laber.
Jeg har lenge slitt med en del småplager gjennom hele oppveksten, som jeg har fått beskjed om at det ikke er noe å gjøre med.
Mitt første besøk hos Are, som var en stor tilfeldighet. Kun for at de hadde ledig time den dagen jeg trengte det. Det besøket presenterte jeg mine småskader, alle ble raskt behandlet. Jeg hadde et stort problem med en stortå, som jeg har hatt betennelse i stort sett hele tiden siden ungdomskolen (i år ble jeg 23). Det tok nøyaktig en uke fra jeg viste frem den til Are. Til den var ferdig operert!

OPERASJONEN
Han fjernet litt av neglen som var på den betente siden, fjernet absolutt alt negl vevet rundt det området (ingenting har idag vokst ut ved siden av neglen, som det ville gjort om noe neglvev var igjen om jeg har forstått det rett). Sydde inn huden inntil resten av neglen som var igjen. Gikk på antibiotika i ti dager om jeg ikke husker feil. Så var problemet borte, dette er nå et halvt år siden. Aldri hatt noe problemer siden, det gjorde livskvalitet min mye bedre. Aldri en betent tå igjen, kan ikke beskrives hvor behagelig det er! Å for den som skulle bry seg om utsende så må høyre og venstre tå sammenlignes, for å se at den er operert. Meget bra håndarbeid!

Var på ny time forleden, for bekymringer om bryst smerter. Det ble nøyde undersøkt på samme dag. Så er jeg kvitt den bekymringen, for hjerte var som det skulle. Det er det jeg kaller SERVICE!

Mitt syn på lege tjenesten har blitt endret radikalt etter mitt møte med Are Løset. Jeg kan ikke tenke meg en bedre lege, og det føler jeg kan si etter mye turer i helsetjenesten i Norge.

Are bryr seg om deg som person og viser stor interesse for å fikse skade/sykdom som du er plaget med. Jeg har vært hos Are med stor sett bare allmenn plager, og et par skader relatert til trening.

Jeg er veldig godt fornøyd og har meget stor tillit til Are Løset som min lege! GOD oppfølging!

Jeg som bare hadde tenkt å skrive en kort notis her, så ble det en lang innlegg! Jaja, mye gode ord å dele!

Are Løset anbefales på det STERKESTE fra min side, ingenting å utsette på han!

Med vennlig hilsen

Beste legen eg har hatt

Lege: Are Løset Skrevet

Are er ein kjempe flink lege. han har følgt meg opp i heile vintersesongen. Både før, under og etter jr.vm har eg hatt hjelp av han. Mycoplasma avdekka raskt fordi han er proff i sitt fagfelt som idrettslege.

Veldig sympatisk og vennlig lege

Lege: Ola Berger Skrevet

Hatt denne legen en stund og er veldig fornøyd. Lytter til hva man har å si, og tar deg på alvor. Ingenting negativt å si om denne legen.

En særdeles dyktig lege.

Lege: Arne Winsnes Skrevet

Jeg skiftet til Dr. Winsnes da han er spesialist i Indremedisin. Han er en meget grundig lege, og kan særdeles mye om sitt fagfelt. Han skjekker opp alle opplysninger nøye, samtidig med at han ivaretar pasienten sin helsetilstand også for fremtiden. Jeg håper at han er min fastlege i mange år fremover.