Sentrum Legepraksis

Markveien 51 9510 Alta

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legepraksis

Meget dyktig

Lege: Petter Sønvisen Bye Skrevet

Helt fantastisk lege, lytter å tar deg på alvor. Sjekker opp det han ikke kan svare selv på, og gir tilbakemelding veldig raskt. Tar virkelig pasienten på alvor.

Følger ikke opp

Lege: Jatinder Pal Singh Skrevet

Lange forsinkelser selv ved dagens første time.
Purret opp 3 ganger for å sende henvisning uten at det ble gjort. Sist gang sa han at han hadde gjort det selv om den ikke var sendt. Jeg ringte resepsjonen og ba om at han ringte meg for å ta opp dette. Da han Ringte meg opp gjorde jeg ham oppmerksom på at de fremdeles ventet på henvisningen. Han beklaget det hele og senere fikk jeg en faktura for konsultasjon. Har skiftet lege. Synd for damene i resepsjonen er blide og gir god service.

Frekk

Lege: Jatinder Pal Singh Skrevet

Mulig at legen er kunnskapsrik, men ga slettes ikke inntrykk av det i tillegg til å være nedlatende. Kalte meg rett ut overvektig som ikke var relevant for diagnosen heller. Vet ikke hva han baserte det på for han brukte ihvertfall ikke WHOs fastsatte grenseverdier for BMI (der jeg er normalvektig). Sa bestemt at han skulle sende en henvisning noe som aldri ble gjort.
Ventetiden på telefon til legekontoret kan også være ekstremt lang om de svarer i det hele tatt.

Treig

Lege: Jatinder Pal Singh Skrevet

Tar lang tid å få svar på e-konsultasjon og når man ber om ny resept. Har brukt over 2 uker på å svare begge gangene jeg har bedt om e-konsultasjon. Resepsjonistene er hyggelige, selv når jeg ringer for å mase om svar på dag 10.
Ellers hyggelig når du først er inne for time. Tar deg på alvor og tar seg god tid.

Arrogant og nedverdigende oppførsel

Lege: Nina Cecilie Ødmann Skrevet

Alltid lang ventetid før timen, legen virker stresset. Avbryter flere ganger og virker overhode ikke interessert i å lytte. Anbefaler ikke denne legen med mindre du har et ønske om å føle deg som en tilskuer til en monolog, hvor du hverken blir hørt eller respektert.