Legegruppen Arendal

Havnegaten 1 4836 Arendal

Siste vurderinger av behandlere ved Legegruppen Arendal

Er nok en god lege for noen

Lege: Lars Kristian Kjellevold Skrevet

Det er bra om man blir tatt mere på alvor når en forteller om lidelsen.
Kan nok bli bedre på å lytte til sumtomene til pasienten.

En litt vanskelig lege

Lege: Geir Lindquist Sporaland Skrevet

Har vært hos han i snart 15år. En gang spurte jeg for første gang spør om delvis sykemelding grunnet svangerskapskvalme. Får til svar at man kan ikke bli sykemeldt «bare» fordi man er gravid! En annen gang fikk jeg kjempe sterke smerter i rygg (noe jeg aldri hadde hatt før). Spurte da om jeg kunne få en liten pakke med litt sterkere smertestillende så jeg hvertfll kunne prøve å få sove i noen dager. Fikk nei til svar uten videre. Endte opp med at smertene var så sterke at jeg ble innlagt i 3 døgn på sykehuset. Historiene er mange, og jeg har hver gang sagt jeg skal bytte lege. Jeg har hverken aldri hatt et misbruk av noe som helst slag, røyker ikke engang, renner ikke ned dørene, og spør egentlig sjeldent om noe. MEN de få gangene jeg virkelig trenger hjelp føler jeg at jeg blir sett ned på, ikke blir hørt og ikke blir vist noen forståelse eller tillit for da en vond situasjon.
Er du gravid, får psykiske utfordringer, eller- Gud forby trenger noe litt sterkere enn Paracet en gang-styr unna! Så nå blir det å endelig bytte lege- på meg, mann og barn våre. (Noe som kunne vært unngått hadde han bare hatt litt mer forståelse, sett enkeltindividet litt mer og vist tillit til pasientene sine.)

Profesjonell og trivelig

Lege: Julia Ryen Sannæs Skrevet

Virker profesjonell men og veldig hyggelig og lett å prate med
Føler hun stilte riktige spørsmål da dette var første møte
Jeg ble flyttet da tidligere fastlege sluttet og følte meg veldig godt tatt imot ved nytt legesenter

Forståelsesfull og trygg

Lege: Julia Ryen Sannæs Skrevet

Kjempegod lege. Lytter til det du har å si, og inkluderer deg i mulige behandlingsalternativer og lignende.
Henviser videre/søker råd hos andre leger så fort hun ikke er helt sikker.
Stort sett lang ventetid på telefon, men kommuniserer like bra på HelseNorge.
Bruker god tid på hver pasient, konsekvensen av det er at man alltid kommer for sent inn om man har time litt utpå dagen.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Magnus Bakke Archer Skrevet

Denne legen kan jeg allrid stole på. Hyggelig og lett å få time. Han følger meg opp på en god måte og gir raskt tilbakemelding og svar på spørsmål.