Legegruppen Arendal

Havnegaten 1 4836 Arendal

Siste vurderinger av behandlere ved Legegruppen Arendal

God, trygg og flink som få

Lege: Lars Kristian Kjellevold Skrevet

Når jeg er hos Kjellevold føler jeg alltid jeg blir tatt på alvor og at han vil best mulig jobbe sammen med meg for å finne en løsning. Dersom han ser at andre er bedre egnet for oppgavene, henviser han videre. Jeg opplever å få god oppfølgning hos ham og føler meg sett og hørt.

En grei lege

Lege: Geir Lindquist Sporaland Skrevet

Du blir sett, hørt og får bruke tiden din uten press om å komme deg ut. Han lytter, og ser deg hele tiden. Han er blid, høflig, reflektert og veldig avslappende. Når det er sagt kunne jeg ønske han ikke var så veldig restriktiv på hva som skrives ut av medisiner. Føler han er ganske så firkantet på mange områder og følger heller boken enn å se at vi mennesker er forskjellige. I tillegg savner jeg litt mer engasjement for hva som kan være løsning på problemstillingen man kommer med. Jeg føler ofte jeg må ta iniativ til henvisninger og mulig behandling, istedet for ham. Men han er flink til å sjekke opp hvis det er noe han ikke kan, og han henviser som regel etter ønsket ditt.

Dyktig og sympatisk

Lege: Marte Jomaas Svendsen Skrevet

Har hatt Marte som fastlege i 5 år og hun har også vært fastlege for våre barn. Alltid til stede, kunnskapsrik og reflektert. Dyktig til å ivareta både fysiske og psykiske utfordringer. Ryddig, men samtidig alltid empatisk og ser barnet.

Trygg - kommuniserer godt med både barn og voksne

Lege: Geir Lindquist Sporaland Skrevet

Valgte Geir i sin tid fordi han hadde barn på alder med mine og dermed kanskje lettere forstår barns hverdag. Geir og hans kolleger er så dyktige at jeg ikke har vurdert å bytte fastlege.

Dyktig og hyggelig

Lege: Marte Jomaas Svendsen Skrevet

Jeg har hatt Marte Svendsen som fastlege i fire år og er veldig fornøyd! Hun er alltid imøtekommende og er faglig solid. Det er sjelden lenge å vente på time, og hun er vanligvis presis. Jeg kan anbefale henne som fastlege!