Legegruppen Arendal

Telefonnummer37 00 34 0037 00 34 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Havnegaten 1 4836 Arendal

Siste vurderinger av Legegruppen Arendal

Trygg og flink

Lege: Marte Jomaas Svendsen Skrevet

Virker veldig sikker i sin stilling og gir gode råd. Hun er flink til å lytte og tar meg seriøst. Virker også veldig effektiv, usikker på om dette er fordi hun har dårlig tid eller ei, men det har aldri vært et problem for meg.

Klage

Lege: Geir Lindquist Sporaland Skrevet

Skulle egentlig vært hos min fastlege, som faktisk er en veldig koselig mann. Jeg har dessverre en ganske alvorlig diagnose, men velger å ikke gå pga de sure kvinnfolka i resepsjonen. Har heldigvis god kontakt med sykehuset i Arendal. Så velger å avbestille time for å slippe å møte de i resepsjonen.

Behagelig og tar seg god tid til å lytte før hun vurderer.

Lege: Tone Haaversen-Westhassel Skrevet

Kun vært hos henne en gang da jeg har en av de andre legene som fastlege. Hun var annerledes enn andre leger jeg har vært hos da hun brukte tiden på å løse problemene mine istedefor å bare skrive på data maskinen. Jeg kan på det varmeste anbefale henne for komsultasjon!!!

Veldig misfornøyd

Lege: Magnus Bakke Archer Skrevet

Arrogant og lite interessert i meg som pasient. Ga meg en følelse av å være lite verdt. Forstår ikke psykiske problemer. Prioriterte å avslutte timen så fort som mulig på bekostning av å hjelpe meg. Rett og slett lite empatisk! Styr unna.

Behagelig og kunnskapsrik

Lege: Ole Einar Møster Skrevet

Han tar seg alltid tid til å lytte og stille relevante spørsmål. En rolig, behagelig og kunnskapsrik fastlege.