Legegruppen Arendal

Havnegaten 1 4836 Arendal

Siste vurderinger av Legegruppen Arendal

Fantastisk!

Lege: Ole Einar Møster Skrevet

En omsorgsfull, lyttende, flink og pragmatisk lege..........Kan absolutt anbefales, evt. stå på venteliste.

Teoretisk flink

Lege: Marte Jomaas Svendsen Skrevet

En lege som virker som hun har mye teoretisk kunnskap, men ikke evner å se pasienten foran seg. Vanskelig å få henvisning videre når det var behov, da jeg byttet fastlege ble jeg umiddelbart henvist videre og fikk behandlingen jeg trengte. Om du stort sett er frisk og ikke trenger oppfølging over tid fungerer hun sikkert helt fint. Hun var hyggelig og legekontoret stort sett effektivt.

Styr unna, velg en annen lege!

Lege: Ole Einar Møster Skrevet

Ole Einar Møster har god humor og er en trivelig kar, MEN han overser forskjellige problemer som tas opp, og fokuserer kun på et av problemene - til tross for at det er tatt opp med ham ved flere anledninger. Det oppleves som om han ikke bryr seg eller tar meg som pasient alvorlig. Oppfølgingen er helt elendig!

Tar ikke pasienten alvorlig

Lege: Lars Kristian Kjellevold Skrevet

Kom med spesifikke smerter. Opplevde at jeg ikke ble tatt på alvor, og heller avfeid med noe som liknet på en flåsete bemerkning. Byttet fastlege, og fikk god oppfølging. Sikkert greit med liten ventetid, men det var ikke en god opplevelse.

Meget fornøyd

Lege: Tone Haaversen-Westhassel Skrevet

Er veldig fornøyd med å få Tone som min fastlege nå som jeg flyttet hit til Arendal. Synes hun er kjempeflink og jeg føler at hun virkelig bryr seg.