Legegruppen Arendal

Telefonnummer37 00 34 0037 00 34 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Havnegaten 1 4836 Arendal

Siste vurderinger av Legegruppen Arendal

Behagelig og tar seg god tid til å lytte før hun vurderer.

Lege: Tone Haaversen-Westhassel Skrevet

Kun vært hos henne en gang da jeg har en av de andre legene som fastlege. Hun var annerledes enn andre leger jeg har vært hos da hun brukte tiden på å løse problemene mine istedefor å bare skrive på data maskinen. Jeg kan på det varmeste anbefale henne for komsultasjon!!!

Veldig misfornøyd

Lege: Magnus Bakke Archer Skrevet

Arrogant og lite interessert i meg som pasient. Ga meg en følelse av å være lite verdt. Forstår ikke psykiske problemer. Prioriterte å avslutte timen så fort som mulig på bekostning av å hjelpe meg. Rett og slett lite empatisk! Styr unna.

Behagelig og kunnskapsrik

Lege: Ole Einar Møster Skrevet

Han tar seg alltid tid til å lytte og stille relevante spørsmål. En rolig, behagelig og kunnskapsrik fastlege.

Vanskelig å samarbeide med!

Lege: Lars Kristian Kjellevold Skrevet

Har vært hos Lars 5 ganger uten å komme et eneste steg videre i kartleggingen av mine plager som er ganske alvorlige. Blir rett og slett ikke tatt på alvor.
Han er også tydelig provosert når man viser at man er belest og har peiling på sine egne plager.

Dette er en lege som bare vil skrive ut sykemeldinger og resepter.

Styr unna!!!!

Fraværende

Lege: Tone Haaversen-Westhassel Skrevet

Du må for all del ikke fortelle at du har helseforsikring, da får klar beskjed om at du sniker i helsekøen.
Sist møte fikk jeg beskjed om at diagnosen vil gå over i 50-70% av tilfellene, så det vil sikkert gå over. Har slitt lenge med diagnosen.
Da min kone var på besøk og ville sjekke om alt er bra med fosteret fordi vi ønsker friskt barn fikk vi beskjed om at vi ikke lever under tysk n.....styre på 40 tallet....man kan selv tenke seg til hva det var....
Er det dette man får av fastlege i Norge 2018? Nei Takk.