Legegruppen Arendal

Telefonnummer37 00 34 0037 00 34 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Havnegaten 1 4836 Arendal

Siste vurderinger av Legegruppen Arendal

Gir gode råd

Lege: Marte Jomaas Svendsen Skrevet

Lytter og gir gode råd på det jeg forteller/spør om. Virker trygg og kunnskapsrik. Tar meg på alvor.

Kunnskapsrik men dårlig tid

Lege: Magnus Bakke Archer Skrevet

Jeg hadde fått en faktura fra Archer som jeg ikke var klar over at jeg hadde kostet på meg, sa ifra om at jeg syntes dette var dumt, og det endte med at han var nådig.
Dette setter jeg utrolig pris på, og retter dermed på min tidligere omtale.

Han er en mann som er dyktig og effektiv, men litt for effektiv under dårlig tid. Man må kjempe litt for å få inn tilleggsspørsmål. Dette er noe som derimot er lett å forstå ettersom de ofte går på overtid på legekontoret.

PS: i tillegg ble det ikke ettersendt resultater fra prøvene som ble tatt, så det ble litt styr med legekontoret for å få tak i hva resultatene var og hva de betydde, ettersom de som satt i skranken ikke visste hva de forskjellige kodene på arket sto for. Endte opp med å måtte google resultatet selv...

Kunnskapsrik men stresset

Lege: Tone Haaversen-Westhassel Skrevet

Hadde nylig byttet lege. Skal innrømme at jeg selv ville gjennom en del ting når jeg var hos legen (er jo viktig å være effektiv) men da merket jeg at det var utrolig dårlig stemming og mye titting og hinting til klokken. Hvis jeg først har ventet på timen min i 40min så forventer jeg å få god nytte av mine 15 minutter også, som åpenbart de før meg også har gjort. På "slutten" fikk jeg til og med kjeft for å stille så mange spørsmål "i siste liten", selv om jeg hadde prøvd å ta hele den stressfulle timen med smil. Det var jo en koselig slutt på dagen.

Bortsett fra den uheldige episoden virker hun veldig kunnskapsrik, og ender opp med å gjøre/svare på hva man spør om, selv om det ikke akkurat gjøres med et smil. (Jeg skjønner godt at hun var stresset, det må være et stressende yrke, men hjelper ikke å smitte dårlig humør over på pasientene)

Dårlig

Lege: Geir Lindquist Sporaland Skrevet

En lege jeg ikke anbefaler. Vanskelig å kommunisere med og forstår ikke pasientes behov selv om du prøver å få det fram.

Dårlig fastlege

Lege: Lars Kristian Kjellevold Skrevet

Denne fastlegen tar seg overhodet ikke tid til deg. Evner ikke å lytte. Blir fort irritert hvis man ikke er enig med ham.