Midt Legesenter AS

Løvsetvegen 2 7224 Melhus

Siste vurderinger av behandlere ved Midt Legesenter AS

Omsorgsfull, lyttende og faglig flink.

Lege: Guro Ølstøren-Moe Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Guro. Der blir man tatt på alvor og hun prøver hele tiden å finne gode løsninger på problemer. Vet hun ikke svaret selv så undersøker hun med en gang og jeg får den hjelpen jeg trenger. Tommel opp.

fantastisk lege

Lege: Nikolai Havn Sæther Skrevet

han tar seg tid til å høre på meg og er nøye med blodprøver fast vær uke. er veldig syk så kommer inn på dagen om d er noe. anbefaler legen her til alle som vil bli hørt😀

Dyktig lege

Lege: Truls Johan Albert Skrevet

Byttet til denne legen og ble tatt på alvor. Kommunikasjonen var upåklagelig og han lyttet til mine forslag og kom med profesjonelle råd. Er en fordel at han er oppdatert og skjønner at pasienten ønsker å finne ut hvordan man kan holde seg frisk. Anbefales som fastlege.

håpløs

Lege: Truls Johan Albert Skrevet

han har aldri hjulpet meg, han hører ikke på hva pasienten sier, jeg er ikke norsk og føler meg dårligere behandlet på grunn av det

Lite lyttbar og bastant

Lege: Truls Johan Albert Skrevet

Styr unna!! Denne legen lytter ikke til hva du egentlig sier. Har hatt en fastlege i 15 år og var kjempefornøyd med henne. Men dessverre ble jeg overflyttet pga reduksjon i legens praksis. Jeg kommer som ny og blir møtt med en lege som tror han vet alt, som også setter en spesialists ord i tvile. Dette er ingen drømme situasjon , men jeg går selvsagt videre med dette.