Legetjenesten i Sortland

Parkveien 10 8400 Sortland

Siste vurderinger av behandlere ved Legetjenesten i Sortland

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Grethe Bjørnsund Skrevet

Grethe tar virkelig tak i ting, og FØLGER OPP. Hun er rolig, spør, lytter og ser. Anbefales på det aller sterkeste!! Savner virkelig å ha henne som fastlege.

En veldig hyggelig og bra lege!

Lege: Franck Sky Skrevet

Jeg har ikke hatt Franck i mer enn 6 mnd, men er veldig fornøyd. Han lytter til det du har å si, og tar seg god tid når jeg forklarer. Han får stadig henvendelser men lar det vente, og fullfører legetimen til alt er oppklart og forklart. Veldig fornøyd:-)

Flink og snill!

Lege: Grethe Bjørnsund Skrevet

Kjempeflink og snill! Vanskelig å få tid, men det er kommunens feil.

En fantastisk lege

Lege: Franck Sky Skrevet

Franck er en fantastisk lege, flink til å lytte og ta tak i ting. Sender deg raskt videre hvis han er usikker. Dessverre, har han den siste tiden hatt en vikar. Dessverre, for Franck sin del er hun totalt ubrukelig. Dermed ser jeg meg nesten nødt til å bytte fastlege. Utrolig synd, da jeg selv er veldig fornøyd med Franck

Til å stole på

Lege: Franck Sky Skrevet

Frank er en lege jeg stoler på. Vi - en famile på tre - bruker han som fastlege. Han er beroligende når det trengs. Oppmuntrende når det trengs - og ikke minst en saklig lege som tar deg på alvor, men likevel har et glimt i øyet. Jeg har prøvd to leger i Sarpsborg før jeg traff Sky - tanken om å bytte har ALDRI slått meg. Selv etter flyttinga til Greåker.