Legetjenesten i Sortland

Parkveien 10 8400 Sortland

Siste vurderinger av behandlere ved Legetjenesten i Sortland

Lite imøtekommende

Lege: Christina Kvenseth Skrevet

Lite imøtekommende, sitter igjen med en følelse av å ikke bli trodd. Fikk ikke hjelp til det jeg hadde behov for. Byttet raskt fastlege etter flere legetimer der jeg ikke ble tatt på alvor.

Gullfuglen

Lege: Larus Pall Gudmundsson Skrevet

Den som klarer å kapre Larus som fastlege har skutt gullfuglen.
Han ser deg, bryr seg og er helt fantastisk.

Hilste ikke og hadde ikke satt seg inn i saken

Lege: Christian Johan Bjørnstrøm Skrevet

Fikk akuttime hos denne legen. Ikke presenterte han seg da jeg kom inn til han, så mått spørre i resepsjonen etterpå hvem jeg hadde vært hos. Han hadde ikke satt seg inn i saken min og dannet seg rask en egen mening over saken av det lille jeg hadde oppgitt da jeg bestilte time. Opplevde han som arrogant og uhøflig. Lite lydhørt for å høre på hva pasienten hadde å si. Tror nok han kan sitt fag men får stryk på medmenneskelighet og sosiale ferdigheter. Uten disse kvalitetene kan man ikke som lege gjøre serlig god jobb.

Dyktig lege

Lege: Eva Bjørnsund Skrevet

Eva har omsorg, empati og tar deg på alvor. Kunnskapsrik men også ærlig på de tingene hun ikke kan så mye om, henviser alltid videre og/eller oppsøker informasjon hos spesialister. Får du Eva som fastlege så er du heldig.

Trygg og problemløsende

Lege: Bianca Bremnes Skrevet

Bianca har vært min fastlege i mange år. Hun tar seg bestandig god tid, og man føler seg sett og hørt. Hun tar tak i alle problemstillinger man har. Føler meg i trygge hender.