Sortland kommunale legekontor

Telefonnummer76 10 92 0076 10 92 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Parkveien 10 8400 Sortland

Siste vurderinger av Sortland kommunale legekontor

Overfladisk, inkompetent lege

Lege: Kjetil Grjotheim Skrevet

Vil ikke anbefale han som lege, hvis du gjerne vil have en grundig vurdering. Har for travelt, lytter ikke, overholder ikke avtaler, utfører alt for overfladiske undersøkelser, ikke lydhør for konstruktiv kritikk. Jeg vil helt klart finne en annen lege.

Hei

Lege: Olga Tipikina Skrevet

Veldi hyggelig og hjelpsom lege som også bruker god tid på å finne ut av ting :)
Hun er noen ganger litt på etterskudd men det er mye fordi hun tar seg god tid til pasientene ! :)

Aldri møtt legen på 2år

Lege: Christina Kvenseth Skrevet

Kun vært hos udugelige vikarer som ikke kjenner min sykdomshistorikk.
Stress å dårlig tid er gjenganger desverre. Dårlig service også.

Trygg og omsorgsfull

Lege: Vegard Stien Hagen Skrevet

Har vært mye plaget med helsen og vært til mange legetimer. Etter jeg fikk Vegard til fastlege har jeg aldri gruet meg til en legetime. Han er imøtekommende, blid, omsorgsfull, behagelig rolig og viser at han oppriktig tar meg på alvor. Vi kan diskutere og bli enige om hva som er best for meg som pasient. Jeg føler meg trygg og forlater alltid med en god følelse.

En god fastlege

Lege: Sara Bentzen Skrevet

Jeg har blitt tatt på alvor og fått all hjelp jeg kan få. Hun stiller spørsmål og er interressert i svaret. Hun henviser videre uten diskusjon der det er nødvendig.
Sara Bentzen er en god fastlege!