Markedet Legesenter

Skåregata 92 - 4. etg 5528 Haugesund

Siste vurderinger av behandlere ved Markedet Legesenter

Respektløs, useriøs og mangel på empati

Lege: Solfrid Anette Anvedsen Skrevet

Anbefaler ikke til noen! Dette kommentarfeltet representerer humøret til Solfrid, veldig opp og ned. Min opplevelse kan derimot bekrefte at dette er ikke en lege verdt å besøke. Første og siste besøk. Aldri følt meg så lite ivaretatt. Jeg måtte selv lede timen ettersom Solfrid var lite interessert i hva jeg hadde å komme med - det var som om hun ikke kunne ha brydd seg mindre. Utrolig dårlig holdning, ingen empati. Besøket varte ikke lenger enn maks fem minutter og jeg gikk hjem uten noen råd eller trygg følelse.

Respektløs og lite empatisk!

Lege: Solfrid Anette Anvedsen Skrevet

Behandler min 86 år gammel mor så arrogant og vemmelig,- mamma gruer seg til å oppsøke henne. Dårlig lytter og virker fjern. Sitter mye på pcen, med ryggen til. Hun VET at mamma har høreapparat og hører dårlig. Bryr seg lite, og viser sjelden vilje til å hjelpe. Humørsyk, blir fort sur og irritabel og får mamma til å føle seg mistrodd og lite verdt. Vil absolutt ikke anbefale Andersen!

Fantastisk

Lege: Torleiv Kvalvik Skrevet

Lytter, forstår, henviser og samtaler med deg etter hva du måtte behøve. Reflektert og flink.
Han kan virke litt "alvorlig" som førsteinntrykk, men når man lærer han å kjenne er han ikke det likevel. Jeg, mannen min og begge barna mine er veldig fornøyde.

Anbefaler ikke

Lege: Solfrid Anette Anvedsen Skrevet

Alle er forskjellige og kanskje er hun en god lege for noen, men jeg anbefaler henne ikke. Jeg ble avbrutt flere ganger og følte meg verken hørt eller ivaretatt.

Flink, lyttende og aktiv lege

Lege: Solfrid Anette Anvedsen Skrevet

Hun har alltid tid når jeg har time, og ikke sjeldent er jeg årsak til andres venting, prøver alltid få siste time...
Hun tok eget kurs opp mot mine problemer, og tror få leger gjør slikt.
Hun samarbeider godt med spesialister og NAV..
KJEMPE BRA LEGE!!