Dr Placerville

Schwabesgate 9 3611 Kongsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Dr Placerville

Skuffende. Tar ikke pasienten på alvor.

Lege: Toril Narum Jaren Skrevet

Jeg valgte Toril Narum Jaren som fastlege fordi hun er ung, nyutdannet og har erfaring fra DPS, som jeg så på som veldig positivt. Hvordan hun er i virkeligheten føler jeg ikke gjenspeiler dette i det hele tatt, og jeg er veldig skuffet over behandlingen jeg har fått hos henne. Jeg byttet fastlege etter den siste timen min, rett og slett fordi det var så ubehagelig at jeg ikke vil dra dit igjen.

Jeg vil ikke anbefale Toril Narum Jaren som fastlege til andre, spesielt om du har psykiske lidelser eller bare trenger litt ekstra hjelp og oppfølging. Det kan du ikke forvente å få hos henne.

Legekontoret har lang ventetid (både på telefon og for legetimer) og uhøflige medarbeidere som kjefter når man ringer dit. De har en lege som er super (var vikar for Jaren en periode), men denne legen har dessverre ingen ledige plasser og lang venteliste.

En fantastisk menneskelig og respektfull lege

Lege: Laila Røise Skrevet

Jeg er gjennomgående fornøyd med denne legen som jeg har hatt i snart 20 år. Hun lytter og bryr seg om deg. Opptrer respektfullt. Iverksetter nødvendige tiltak. Sender deg ikke ut uten at du vet hva som skjer videre. Kort ventetid. Helt super lege!

Super fastlege!

Lege: Toril Narum Jaren Skrevet

Jeg fikk Toril som fastlege i fjor og kunne virkelig ikke vært mer fornøyd!
Hun forstod situasjonen min, så det store bildet og hjalp meg mer enn hva jeg forventet!
Utrolig fornøyd med Toril og kan absolutt anbefale henne til andre!

Kunne vært bedere

Lege: Toril Narum Jaren Skrevet

Må være mer opptatt av pasient og bruke rettigheter. Enn hva som står i gammel journal. Da jeg opplever og ikke få riktig medvirkning til innhold av legedokumentasjon til egen behandling. Ser hun er mer opptatt av andre legers vurdering enn av egen vurdering og pasienttilfredshet. Behovet for pasienten bør gå først. Jeg har selv valgt ta kontakt med privatist lege og få ny vurdering på min helse. Men denne legen er allikevel mer opptatt av gammel vurderinger i min journal. Dette sees på som svakt fra en så nyutdannet lege. Men hun kan bli bedere og muligheten ligger tilrette for dette. Hun er imøte kommende og er en god lytter. Men i henhold til lovverk må hun ta egne vurderinger i samråd med pasienter.

Godt fornøyd

Lege: Toril Narum Jaren Skrevet

Kun gode opplevelser. Skriver rekvisisjoner som avtalt. Prøver og prøvesvar som avtalt.
Følger bra opp. Gode samtaler og forslag. Bra tilgjengelighet.