Legehuset AS

Drammensveien 16 3300 Hokksund

Siste vurderinger av behandlere ved Legehuset AS

Ikke bra

Lege: Sofia Øien Skrevet

Sofia er lavmælt og oppleves hyggelig i utgangspunktet men er ikke en fastlege for de uten klar diagnose, spesielt om man i tillegg har psykiske problemer. Opplever lite empati, dårlig kommunikasjon, forsinkelser og ikke å bli tatt på alvor.
Sikkert en flott lege for de som kun trenger årlig skjekk eller har en diagnose å forholde seg til. Men jeg advarer, hun er ikke en lege for de med «usynlig» sykdom eller plager som ikke kan bevises med standard utredning. Oppleves til tider arrogant.

Omsorgsfull og dyktig

Lege: Hassan Elgarh Skrevet

Har hatt Hassan som lege etter innflytning til Øvre Eiker, og opplever han som dyktig og ikke minst forståelsesfull og omsorgsfull.

Hassan har ett glimt i øyet og er flink å lytte. Man blir tatt seriøst og han nøler ikke med å henvise videre.

Det eneste som er av negativ karakter, men som dog ikke er Hassan sin skyld er at når en fastlege har lister med 1400 kunder er det nok vrient å huske siste samtale og følge opp elektronisk kommunikasjon.

Hassan er en dyktig lege, men vel så bra menneskelig.

Omsorgsfull

Lege: Sofia Øien Skrevet

Gikk til Sofia i flere år før jeg flyttet. Hun tok meg virkelig på alvor og viste stor omsorg. Hatt kun en liten - og litt morsom kontrovers med henne ila. disse årene - og da hadde hun liten tid og var nok sliten og stresset; hun sa - du må gå ned i vekt - og ja - det måtte jeg, men jeg var stolt av de 14 kg jeg nylig hadde tatt av .. så jeg bet i meg, "takk i like måte" ..

Trygghet

Lege: Hassan Elgarh Skrevet

Føler meg trygg av fastlegen min. Sans for humor har han også. Kort ventetid. Hyggelige sekretærer. Beste legen.

Super.

Lege: Saqib Shaddiq Skrevet

Meget nøye-veldig hjelpsom, ordner alt nødvendig behandlinger raskt.
Meget hyggelig vesen og effektiv.