Magdalena Agnieszka Wilkosz

Tlf: 32 75 58 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Magdalena Agnieszka Wilkosz er en av 15 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Magdalena Agnieszka Wilkosz

Meget dyktig

Alltid Blid og Meget dyktig.Gir seg ikke før hun finner ut
hva som feiler deg.Den beste legen vi har hatt.

Veldig flink lege

Har hatt Magdalena siden 2010 og har ingenting å klage på. Hun er dyktig, imøtekommende og ser hele deg som menneske. Tar tak i ting med en gang. Det er ca 4-6 ukers ventetid for å få time, en det betyr jo bare at hun har mange pasienter noe som igjen vil si at folk er fornøyd. De som sitter i resepsjonen er nesten alltid hyggelige og hjelper deg så godt de kan. Litt lang ventetid på telefonen i blandt men med så mange leger på et sted så kan man ikke forvente noe annet

En dyktig lege

Veldig god til å lytte hva hvilket helseproblemer man har. Og er veldig flink til å gi råd og veiledning. Hjelper deg etter beste evne med dine helseproblemer.

Meget god lege

Hun er kunnskapsrik. Hun er vennlig og imøtekommende og bryr seg om sine pasienter. At det enkelte ganger kan bli litt venting, sier meg at hun tar seg god tid med pasientene sine. Hun er nøye med å videresende dersom hun eller pasienten mener det en ting som bør utredes videre. Den beste legen jeg har hatt. Hun utstråler trygghet.

meget dyktig lege

Hun er meget dyktig lege, men huner bestandig for sent ute. Ikke bare fem min, men det er alltid mer enn et kvarter. Jeg har opplevd å vente så lenge som opp til en time!
Selvfølgelig ikke vær gang, men har aldri opplevd å komme inn til timen da jeg har den! Hun må prøve å bli bedre der. Ellers ingen ting å klage på. Hun lytter til deg og følger deg veldig godt opp!