Magdalena Agnieszka Wilkosz

Legehuset A/S

2005

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Legehuset A/S
Drammensveien 16 3300 Hokksund
Tlf: 32 75 58 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Magdalena Agnieszka Wilkosz er en av 14 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Magdalena Agnieszka Wilkosz

Veldig flink lege

Har hatt Magdalena siden 2010 og har ingenting å klage på. Hun er dyktig, imøtekommende og ser hele deg som menneske. Tar tak i ting med en gang. Det er ca 4-6 ukers ventetid for å få time, en det betyr jo bare at hun har mange pasienter noe som igjen vil si at folk er fornøyd. De som sitter i resepsjonen er nesten alltid hyggelige og hjelper deg så godt de kan. Litt lang ventetid på telefonen i blandt men med så mange leger på et sted så kan man ikke forvente noe annet

En dyktig lege

Veldig god til å lytte hva hvilket helseproblemer man har. Og er veldig flink til å gi råd og veiledning. Hjelper deg etter beste evne med dine helseproblemer.

Meget god lege

Hun er kunnskapsrik. Hun er vennlig og imøtekommende og bryr seg om sine pasienter. At det enkelte ganger kan bli litt venting, sier meg at hun tar seg god tid med pasientene sine. Hun er nøye med å videresende dersom hun eller pasienten mener det en ting som bør utredes videre. Den beste legen jeg har hatt. Hun utstråler trygghet.

meget dyktig lege

Hun er meget dyktig lege, men huner bestandig for sent ute. Ikke bare fem min, men det er alltid mer enn et kvarter. Jeg har opplevd å vente så lenge som opp til en time!
Selvfølgelig ikke vær gang, men har aldri opplevd å komme inn til timen da jeg har den! Hun må prøve å bli bedre der. Ellers ingen ting å klage på. Hun lytter til deg og følger deg veldig godt opp!

Alltid forsinket

Sitter alltid lenge å venter på å komme inn. Hvis det er problemer hun ikke forstår prøver hun å snakke det bort og nesten overse problemet. Måtte krangle meg til en henvisning som til slutt endte med time på sykehuset. Ser bare "boka"s verson av sykdom, ikke hvordan du selv føler det.

Anbefales

Engasjerer seg og hjelper til alt det hun kan.
Har empati og er faglig dyktig.

Den beste legen jeg har hatt :)

Hun er forståelsesfull, dyktig, empatisk, blid og hyggelig. Flink til å finne løsninger. En fantastisk lege på alle måter.
Vil ikke byttet lege selvom jeg flytter til en annen kommune!

Snill og god men har litt for dårlig tid

Hun bryr seg om deg, er forståelsesfull og prøver å finne løsninger. Men hun har desverre altfor dårlig tid og man føler ikke at det er nok tid til å fortelle om det som er problemet. Hun er kanskje mer opptatt av hva hun vil prøve enn hva pasienten selv gir uttrykk for.

Unik fastlege!

Magdalena er er en utmerket lege som det er lett å kommunisere med. Man føler seg hørt, og man blir tatt godt vare på. Hun er helt unik! Hennes medmenneskelighet ovenfor pasientene er uerstattelig! Både når det kommer til psykisk og fysisk helse hos hennes pasienter. Alt som må til for å finne en løsning på problemene, eller stille en diagnose blir satt igang med på 1-2-3. Ikke minst er hun meget god til å forklare alle steg i prossesen, og hva som skal gjøres og hvorfor. Jeg kan for min og familiens del, ikke få rost henne nok! Vi er utrolig glade for å ha fått muligheten til å være pasienter hos en slik flink lege. Når vi kommer til oppfølging, er det bare en ting å si; Hun har stor omsorg for sine pasienter, og følger opp til siste slutt på alle plan. Magdalena er meget dyktig, både på det faglige, kunnskaplige og medmenneskelige plan. Om det er behov, kan vi kontakte henne når som helst på døgnet, og hun kommer også hjem hit hvis det trengs. Legesenteret har nå også begynt med at man kan sende sms for timebestilling. Dette er en grei løsning om det uheldigvis skulle være litt kø på telefonen inn til sentralbordet. 10 av 10 poeng til vår fastlege Magdalena :)

Helt ok.

Men det er det samme her som sikkert mange andre opplever. Det settes av for lite tid til hver pasient. Det er kjappkjappkjapp,tastetastetaste, og vips ut. Jeg tror jeg må bestille dobbelttime om jeg antar at jeg må snakke med legen.