Magdalena Agnieszka Wilkosz

Legehuset A/S

Drammensveien 16 3300 Hokksund
Magdalena Agnieszka Wilkosz er en av 14 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Magdalena Agnieszka Wilkosz

Beste legen jeg har hatt

Hun er alt du kan ønske deg av en lege. Varm, har empati, forståelse og lytter til deg som pasient. I tillegg er hun utrolig faglig dyktig.Har ikke noe å klage på og alle som kommer til henne er heldig

En dyktig lege

Veldig god til å lytte hva hvilket helseproblemer man har. Og er veldig flink til å gi råd og veiledning. Hjelper deg etter beste evne med dine helseproblemer.

Meget god lege

Hun er kunnskapsrik. Hun er vennlig og imøtekommende og bryr seg om sine pasienter. At det enkelte ganger kan bli litt venting, sier meg at hun tar seg god tid med pasientene sine. Hun er nøye med å videresende dersom hun eller pasienten mener det en ting som bør utredes videre. Den beste legen jeg har hatt. Hun utstråler trygghet.

meget dyktig lege

Hun er meget dyktig lege, men huner bestandig for sent ute. Ikke bare fem min, men det er alltid mer enn et kvarter. Jeg har opplevd å vente så lenge som opp til en time!
Selvfølgelig ikke vær gang, men har aldri opplevd å komme inn til timen da jeg har den! Hun må prøve å bli bedre der. Ellers ingen ting å klage på. Hun lytter til deg og følger deg veldig godt opp!

Alltid forsinket

Sitter alltid lenge å venter på å komme inn. Hvis det er problemer hun ikke forstår prøver hun å snakke det bort og nesten overse problemet. Måtte krangle meg til en henvisning som til slutt endte med time på sykehuset. Ser bare "boka"s verson av sykdom, ikke hvordan du selv føler det.