Legehuset A/S

Drammensveien 16 3300 Hokksund

Siste vurderinger av Legehuset A/S

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Hassan Elgarh Skrevet

Han lyttet til pasienten og tok seg god tid å undersøke problemene. Vidre var han flink til å følge opp videre undersøkelse og oppfølging

Anbefalles ikke

Lege: Sofia Øien Skrevet

Jeg bestilte en legetime på grunn av at min baby hadde fått eksem på huden (Ansikt), jeg opplevde at hun ikke ønsket å lytte på hva jeg hadde å si, og at det var *dumt* at jeg fortsatt ikke ammet han, da hun akkurat fyller året. Jeg ble kritisert,angrepet og kjeftet på. Til slutt endte det med at jeg og barnet ble kastet på døren ut da hun ikke lenger ønsket å lytte på hva mor hadde å si, med tanke på at det kanskje er noen allergier barnet reagerer på, noe hun ikke tok hensyn til. Denne legen anbefalles IKKE. spesielt ikke for de med små barn, da hun kaster ut pasientene sine på dør, og bruker kun 5 min på pasientene!!!!!!

har dårlig tid

Lege: Tariq Majid Skrevet

Jeg kom til legen i veldig dårlig form for å få hjelp. Uten krefter. Akutt. Det første han fortalte er statistikken angående sykdommen, og at det er ikke farlig, og at han har dårlig tid, og jeg må fortelle fort. Hver gang når jeg skulle si noe, sa han at det er vanlig. Jeg kom for å få hjelp, og trengte ikke å høre ang. dette. Tros alt vi, pasienter, betaler for tjenesten.
Håper at han kan få litt mer empati. Det er kjempe viktig.
Han er ung, har lært teori, og nå er det tid for å lære litt mer om empati selv om det er sparing, dårlig tid osv.

Lite empati

Lege: Tariq Majid Skrevet

lege skal ha empati for hvordan pasienten har det med psykisk helse si, denne legen skal unngås hvis du strever med noe som helst psykisk helse. Er komfortabelt hver gang jeg er der.

Ikke Vet Jeg

Lege: Tariq Majid Skrevet

Legen virker som han har litt erfaring med krevende tilstander/ psykisk helse. Virker som han ser mer på klokken en hva pasienten trenger. Er noen ganger veldig lenge vente tider så at folk drar hjem før de får timen.